ZAMP je objavio koji su glazbenici prodali najviše ulaznica u 2023. godini prema njihovim podacima. Kako navode, prijavljene i prebrojane ulaznice za nastupe pojedinog glazbenika na teritoriju Hrvatske od početka do kraja godine ukazale su na 'bestsellere', one koji najviše puta pune najveće dvorane.
Na vrhu domaćih koncertnih 'bestsellera' u 2023. godini je Zlatan Stipišić Gibonni.
Doris Dragović slijedi Gibonnija
"Na krilima dvije rasprodane zagrebačke Arene, ali i koncerata u varaždinskoj i zadarskoj dvorani te ostalim nastupima, splitski je kantautor nakon više od trideset godina od objave albuma prvijenca pokazao da je neprikosnovena koncertna zvijezda u Hrvatskoj. Njemu je zato uručeno priznanje Cesarica Koncertni Bestseller 2023. na dodjeli nagrada za hit godine Cesarica", navode.
Gibonni je poručio da je očekivao, na svojim počecima, da će mu karijera trajati par godina.
"Nisam se nadao ovome. Hvala publici koja je dolazila i koja će tek doći na koncerte, hvala mojoj menadžerici, mom bendu i našim familijama", rekao je.
Na drugom je mjestu Doris Dragović, a na trećem glupa Dalmatino. Iza njih nalazi se Prljavo kazalište, a na petom mjestu Goran Bare & Majke.
Aleksandra Prijović na drugom mjestu
Iz ZAMP-a navode i da je zanimljiv rezultat prodaje ulaznica za koncerte regionalnih glazbenika. Na prvom mjestu je bosansko-hercegovački kantautor Dino Merlin, dok je Aleksandra Prijović, s pet rasprodanih Arena Zagreb, na drugom mjestu. Na trećem je Aco Pejović, zatim Zdravko Čolić, a na petom mjestu Aca Lukas.
Što se inozemnih glazbenika tiče, tu prednjači Robbie Williams s dva rasprodana koncerta u pulskoj Areni iz lipnja 2023. godine. Iza njega su Imagine Dragons, zatim ABBA Symphonic, Depeche Mode i 50 cent.
Ultra najuspješniji festival
Najuspješniji festival u Hrvatskoj je, prema podacima ZAMP-a, Ultra Music Festival, a njega slijedi Sea Star festival, pišu 24sata.
"Analizirajući liste najuspješnijih glazbenika jasno je da je riječ o pop ili rock imenima iza kojih su karijere duge po nekoliko desetljeća. To podrazumijeva i velik katalog pjesama koje su se među publikom udomaćile još prije Interneta i široke ponude na streaming servisima, ali očito privlače i nove generacije. Sve to, uz dobro promišljenu strategiju i investiranje u poslovanje, rezultira uspjehom na koncertnim blagajnama. Čestitao bih posebno Gibonniju, ali i svim njegovim kolegama. Vjerujem da je ovo priznanje za njegove „verse i note“ kroz desetljeća iza nas motivacija svim glazbenicima i njihovim timovima na još veću izvrsnost i dodatan poticaj za njihov sljedeći korak", poručio je Nenad Marčec, glavni direktor HDS ZAMP-a.