- Iznenađen sam koliko sam sretan. Mislio sam da ću biti tužniji, kao izgubili smo, ali nisam uopće tužan, baš sam sretan - rekao je u nedjelju u 3 sata Baby Lasagna nakon što se u pratnji svoga tima iz Arene Malmö vratio u hotel iz kojeg će danas ujutro krenuti put Zagreba piše Jutarnji.hr.
U lobiju su ga, osim domaćih novinara, dočekali i ljudi iz hrvatske ambasade u Švedskoj, ali i eurovizijski fanovi odjeveni u ružičaste šubare, zaštitni znak Nema iz Švicarske, koji je u subotu navečer u Švedskoj pobijedio na 68. Eurosongu. Zanimljivo je da su i švicarski navijači pohitali prema našem Baby Lasagni te mu zapljeskali uz riječi "svaka čast". S pravom - jer stvarno je malo nedostajalo da pobjeda ode u Hrvatsku, a da se to ipak ne dogodi, pobrinuli su se članovi žirija iz 37 zemalja, koji su Švicarcu svojim glasovima dali znatnu prednost.
- Dragi ljudi, hvala do neba, hvala od srca. Ispunili ste me velikom srećom i ponosom. Čuo sam da je skoro cijela Hrvatska gledala naš nastup na Eurosongu, a čuo sam i da će na Trgu u Zagrebu u nedjelju popodne biti doček, bez obzira na to što nismo pobijedili. Da, čuo sam sve to i drago mi je zbog toga, premda ne znam nikakve detalje niti glazbeni program dočeka. Ali veselim se i tome, probat ću se naspavati prije svega toga - kaže Baby Lasagna, čiji se dolazak u Zagreb očekuje u nedjelju oko 13.30 sati.
Novinare je zanimalo hoće li Baby Lasagna nekome posvetiti svoj eurovizijski nastup.
- Kome bih posvetio svoje drugo mjesto na Eurosongu? Ne znam, nemam pojma, ne znam stvarno može li se drugo mjesto uopće ikome posvećivati - rekao je 28-godišnji istarski glazbenik, koji je na Doru ušao kao rezerva, a na Eurosongu mu je pobjeda izmakla za dlaku.
Glazbena priča o mladiću iz malog mjesta, koji voli ples, mačke i ljude s kojima je odrastao, no sve to mora ostaviti i zaputiti se u veliki grad, rasplesala je srca ljudi diljem Europe, i to ne samo eurovizijskih fanova, nego je osvojila i slušatelje iz cijelog svijeta. Pjesma čiju glazbu i tekst potpisuje sam Marko (inače, Baby Lasagna bio je jedini sudionik Eurosonga koji je sve napravio sam, dok su skladbe za njegove konkurente skladali i timovi od po devetero ljudi), mjesecima vlada domaćim radijskim eterom, a u samoj finalnoj eurovizijskoj večeri zasjela je na šesto mjesto globalne Spotify ljestvice viralnih hitova. Videospot za "Rim Tim Tagi Dim", u kojem sudjeluju redom glazbenikovi prijatelji i poznanici, smjestio se na vodeću poziciju najgledanijih ESC spotova.