Dok su mnogi tijekom pandemije koronavirusa tražili male trenutke sreće unutar vlastitih domova, bračni par Jelena i Ilija Šundov iz Splita osmislili su koncept koji je spojio prirodu I druženje na neobičan način – luksuzni piknik. Inspirirani globalnim trendovima iz Australije i Amerike, odlučili su donijeti ovu ‘luksuznu’ ideju na domaće tlo. Ono što je nekada bilo rezervirano za filmske scene, sada je dostupno svima.
Kako je započela ova priča i što ovaj koncept čini toliko posebnim, otkrila nam je splitska poduzetnica.
Jedini u Hrvatskoj
“U vrijeme korone kada smo svi više bili doma krenula sam uređivati stolove za objedovanje, više smo cijenili zajedničke trenutke i htjela sam da nam bude baš lijepo kada se svi okupimo oko stola. Uživala sam u dekoriranju i korištenju starog porculana i posuđa. Svi smo tada više bili na društvenim mrežama, pa sam tako otkrila da su se u Australiji i Americi, zbog nemogućnosti odlaska u restorane, slavlja počela odvijati na otvorenom u obliku malih luksuznih piknika. Tu sam uvidjela potencijal i shvatila da bih i ja mogla tako nešto započeti na našem tržištu jer to tada nitko u Hrvatskoj nije radio“, započinje Jelena.
I upravo se to pokazao kao pametan potez jer Splićani, ali i njihovi gosti su oduševljeni. Kaže nam Jelena, kad čuju da ovako nešto postoji i kod nas, iznenade se. Set up-ovi koje dekorira su vizualno jako privlačni, stoga ni ne čudi da ih najčešće rade za posebne trenutke poput prosidbi, rođendana, djevojačkih zabava, ali imaju i parova koji su tu na medenom mjesecu.
Piknik na stadionu, zašto ne?!
Zanimalo nas je na kojim lokacijama u Splitu i okolici najčešće organiziraju piknike.
„Piknik najčešće radimo u najljepšem parku u Splitu-na Sustipanu. On ima divnu prirodu i pogled na more a blizu je centra i palače. Također smo piknik radili u masliniku, na plaži, na stadionu, na jahti, u vilama, na krovu hotela... Radimo olive tasting i piknik u stoljetnom, autohtonom, organskom masliniku u Kaštelima i iskreno ti piknici su vrlo posebni i drugačiji”, navodi Jelena, a potom nam opisuje što luksuzne piknike razlikuje od klasičnog piknika koji nas asocira na dekicu na travi i sendviče iz košare.
Faktor ‘WOW’
„Luksuzni piknik je puno više od klasičnog piknika na koji pomislimo kada kažemo „piknik“. Naš luksuzni piknik uključuje stakleno i kristalno posuđe, jastuke, svijeće, ukrase, svježe cvijeće ili buket ako se radi o prosidbi, hrvatski pjenušac, desert. Sve je vizualno jako atraktivno i oku privlačno. Uvijek izmami osmijeh na lice i ima onaj WOW faktor. Zato često imamo profesionalne fotografe jer klijenti žele imati kvalitetnu uspomenu s ovako posebnog piknika“, otkriva naša sugovornica.
Najljepše priče i uspomene
Za ovaj bračni par, organizacija luksuznih piknika nije samo posao već stvaranje nezaboravnih uspomena i sudjelovanje u najvažnijim trenucima nečijeg života pa su nam tako ispričali jednu od najljepših situacija koju su doživjeli.
„Bio je jedan dečko koji je htio da odglumimo kao da snimamo nešto promotivno za Turističku zajednicu i dok oni šetaju po parku, ja ih pozovem na besplatno snimanje. Oni su se okrenuli leđima jedno od drugog i on je kleknuo. Djevojka se okrenula i mislila je da je sve dio promocije. Nije mogla vjerovati da je dečko ipak stvarno zaprosio. Bude tu dosta emocija, suza radosnica... divan je ovo posao“, uzbuđeno nam priča Jelena.
Dosada su organizirali oko 70 piknika, no naša sugovornica ne krije da iza 'filmske kulise' ima jako puno stresa.
„Najzahtjevniji i najstresniji dio ovog posla je svakako vrijeme. Uvijek sve radimo na otvorenom pa u slučaju lošeg vremena moramo odgađati ili otkazivati piknik što svima teško pada“, kaže nam.
Koja je najneobičnija lokacije na kojoj ste organizirali piknik, pitamo je.
„Stadion! Ni u ludilu nisam zamišljala da bi tamo netko htio piknik. Bilo je baš zanimljivo! Rado bih to ponovila“, kao iz topa nam odgovora.
Iza filmske kulise ima puno stres
Gosti na luksuznom pikniku mogu uživati dva sata u grupama od dvoje do 12 ljudi, ali za to je potrebno pet do deset sati rada prije ili poslije. Jer ključ je u detaljima.
„Treba pripremiti i pažljivo spakirati sve detalje, treba organizirati dostavu cvijeća i hrane, dovesti sve na lokaciju, ručno prenijeti sve kutije i stolove na lokaciju, postaviti. Nakon piknika treba to skupiti, oprati, pospremiti, ponovno vratiti u skladište. Uistinu nekada treba i nekoliko dana pripreme ako radimo piknik za više osoba i treba personalizirati detalje“, kazuje nam Jelena.
Splitska poduzetnica smatra kako interesa za ovim konceptom ima sve više te da će nastaviti rasti i na našem području.
„Interesa ima sve više. Klijenti vole uživati u lijepom dekoru i zajedničkim trenutcima u prirodi. To je vrijeme kada se mogu posvetiti jedni drugima, uživati u zalasku sunca i vremenu zajedno bez distrakcija, posla, gužve i vreve. Moram priznati da su prošnje više rezervirane za strane klijente, ali se i naši dečki polako upuštaju u ovakve posebne i romantične avanture. Veseli me biti dio njihovih priča i životnih poglavlja i vjerujem da će upita od lokalnih mladića biti sve više“, govori nam.
Veliki planovi za budućnost
Bračni par Šundov ima velike planove, ali ostvaruju ih malo pomalo. Ipak, kako nam govore, vjeruju da ovaj koncept može doprinijeti promociji Dalmacije.
„Recimo volim veće piknike i grupe jer one pružaju puno više mogućnosti za dekoraciju i za neke posebne teme, tako da bih svakako htjela da se razvijamo u tom smjeru. Htjela bih surađivati s Turističkom zajednicom i prikazati našu ponudu na nekom od turističkih sajmova jer uistinu smatram da je zanimljiva, drugačija i da je možemo učiniti toliko privlačnom vizualno, gastronomski i mikrolokacijski širem krugu ljudi, prvenstveno izvan Hrvatske. Cilj mi je imati što više tematskih piknika kroz koje bi nudili domaću hranu, piće i autohtoni doživljaj Dalmacije“, zaključuje Jelena Šundov.