Kako javlja kninski portal Huknet, od 1. siječnja iduće godine Knin ostaje bez autobusnog kolodvora, ako se ono što predstavlja autobusni kolodvor može nazvati autobusnim kolodovorom. Kolodvorska nastamba je u vlasništvu Hrvatskih željeznica, zakupac je Grad Knin, a podzakupac Čazmatrans koji, kako ističe Huknet, od 1. siječnja odustaje od kolodvora u Kninu.
– Troškovi objekta i zaposlenika su previsoki u odnosu na djelatnost koja se obavlja tako da duže razdoblje trpimo velike gubitke. Čak i da dobijemo korištenje prostora bez naknade opet ne bi bilo isplativo, samo bi gubitak bio manji jer na žalost nema više autobusnih linija, nema ničega i ne možemo se financirati od prodaje karata – rekao je direktor Čazmatransa u Kninu Branimir Knez.
Kninski gradonačelnik Marko Jelić ustvrdio je da će se probati naći načina da kolodvor u Kninu ostane.
– Kolodvor nema financijsku isplativosti jer je Knin prometno izoliran. Ono što bi sad trebali učiniti je da naša, gradska tvrtka to preuzme. Moramo naći rješenje da bar zadržimo kolodvor. Osim ekonomske isplativosti treba gledati i na demografski i socijalni moment – kazao je kninski gradonačelnik za Huknet.
Zanimljivo, država je vlasnik Hrvatskih željeznica, a Grad Knin se nalazi u istoj državi, pa treba vidjeti kako će se u kombinaciji državne i lokalne vlasti riješiti ovaj problem.
U svakom slučaju, pretpostavlja se kako ova vijest neće odveć pogoditi stotine dužnosnika koji u Knin dolaze jednom godišnje, odnosno 5. kolovoza, budući da ne putuju autobusima, nego uglavnom dolaze u crnim BMW-ima, mercedesima i audijima 8.