Maslenički most, jedan je od ukupno 39 mostova na Jadranskoj magistrali. Izgradnjom ovog čeličnog diva potkraj 1960. godine, magistrala je “stigla” u zadarski kraj. Andrea Buča, autorica i redateljica putopisnog serijala HTV-a "Na Magistrali" na svom proputovanju zastala je i kod njega.
Kod mosta je Andrea popričala s Edijem Škovrljem, dugogodišnjim HRT-ovim reporterom koji je ovdje snimio brojne reportaže o buri. Ona je ovdje devedesetih godina zapuhala rekordnih 248 kilometara na sat.
- Na ovom smo mjestu u punih 25 godina snimili smo gotovo 150 reportaža o našoj predivnoj, oštroj velebitskoj buri. Neka mi je samo na jednom snimanju bura s glave iščupala 10 vlasi, to je u proteklih 25 godina negdje oko 1.500 vlasi, što je na moju inače nepostojanu frizuru, rekao bih, pravi dar mar, našalio se Edi.
Tijekom snimanja jedne reportaže, bura je “odnijela” i reportera Edija Škovrlja
Objasnio je da se prema buri treba znati postaviti.
- Što manji otpor, to bolje. Bura prevrne kamion, ali nikad nije prevrnula osobni automobil. Tako i ja, da imam 150 kilograma vjerojatno bi me prevrnula, rekao je Edi, dok se njegov snimatelj Dinko Denona nadovezao da ga je jednom prilikom ipak prevrnula.
- To je po meni bila najgora bura, tad je prevrnuto sedam kamiona na ovom području, i dok sam prilazio kameri, bura me bacila, prisjetio se Edi Škovrlj snimanja jedne od reportaža na Masleničkom mostu.
Ovaj reporterski dvojac pamti staru magistralu, rijeke automobila i noćna putovanja, “po traperice u Trst”.
- Sjelo bi se u autobus oko ponoći, nakon “truckanja” magistralom, stiglo bi se oko 6 ujutro. Popio bi se espresso, svi bi živnuli i onda bi krenula kupnja svega i svačeg, ispričao je Škovrlj.
Reportaže su uključivale i crne strane magistrale.
- Postoji anegdota, kad se izlazi iz Sukošana, da su tamo dvije krivine, u jednoj je izletio Mišo Kovač, a u drugoj Tereza Kesovija. Tako da se jedna krivina zove Mišina, a druga Terezijina, rekao je za kraj Edi Škovrlj.