Na redakcijski e-mail javio nam se čitatelj s područja kliške Zagore. On je u nedjelju navečer odlučio s prijateljem otići do odmarališta Kozjak popiti piće u tamošnji "Fresh corner" u sklopu Inine benzinske postaje. Kako nam kaže čitatelj čiji je identitet poznat našoj redakciji, nije mogao ni sanjati ono što je uslijedilo.
Sve se zbilo oko 19 sati i 30 minuta.
"Prijatelj i ja već 11 godina dolazimo na kavu na odmorište Kozjak sjever. No večeras smo doživili neugodno iskustvo s osobljem. Naime, gospođica koja radi neuljudno je rekla je da se sami poslužimo i nismo dobili čaše nego je otišla u skladište. Nakon toga ju je zovnuo prijatelj i pitao je li ona radi. Ona oštro odgovara da je i da tko je on da ju to pita. Nakon toga sam ustao i tražio knjigu žalbe, a dobacila mi je da nam ne želi dati ni broj voditelja. Tako smo ostali sjediti bez da smo bili posluženi. Nije mi jasno kako uopće jedna takva osoba radi na stajalištu gdje dolaze domaći i stranci.
Naš čitatelj kaže da su godinama imali samo pozitivna iskustva s osobljem, ali da ih je ovo postupanje gospođe koju su vidjeli drugi put u životu razočaralo.
"Prodavačica je uvijek dobivala pohvale!"
U međuvremenu nam se javila prijateljica prodavačice s odmarališta.
- Poznato mi je sve što se događalo sinoć na odmaralištu i priča nije ni blizu onakva kavom je ovaj momak predstavio. Ukupno su došla četiri momka. Trojica njih je naručilo kavu koju su i dobili. Dakle, nikako ne može biti istina to što su oni izjavili da nisu posluženi. Također, četvrti momak ništa nije naručio, samim tim, kako može biti poslužen? Moja prijateljica do sinoć nikada nije dobila primjedbu na svoj rad, naprotiv, dobivala je samo pohvale - otkrila nam je prijateljica prodavačice.
O pismu čitatelja izvijestili smo Inu, a njihov odgovor objavit ćemo po primitku.