Čitateljica (podaci poznati redakciji) nam se požalila na situaciju koju je doživjela putujući prijevoznikom Croatia Bus.
Naime, kako nam je rekla, iz Metkovića je trebala krenuti za Split jutros u 9 sati i 20 minuta. Kako autobus nije na vrijeme krenuo, upitala je što se događa, da bi dobila odgovor kako s "uljem nešto nije u redu".
- Čekali smo bus i mehaničare iz Međugorja te su nas ukrcali u bus na kojem piše "Nk Croatia Zmijavci". Na izlazu za Zagvozd, gdje inače presjedaju putnici koji idu u Imotski, opet su nas izbacili sve u novi bus. Sada smo u Dugopolju. Sad će ovi iz Vrgorca popraviti to i čekati ljude koji idu Zagreb, dok nas iskrcaju u Splitu, jada nam se ova čitateljica.
Da stvar bude gora, kada je upitala vozača zbog čega kasni, ako je na internetu objavljeno kada se kreće, on joj je rekao:
- Samo vi pratite taj internet i daleko ćete - prenijela nam je čitateljica navodne riječi vozača.
Kontaktirali smo Croatia Bus, rekli su nam sljedeće:
- Autobus je već u Splitu. Istina je da se dogodio kvar. Putnici su presjeli i u Split su stigli sat vremena duže od predviđenog.
Čitateljica nam je potvrdila da se prije desetak minuta iskrcala na Firulama, tako da bi se autobus upravo trebao nalaziti na splitskom kolodvoru.
Odlaskom na službenu stranicu AK Split, navodi se da je bus iz Metkovića trebao krenuti kako smo i naveli, ali je već u 11 sati i 45 minuta morao biti na kolodvoru. Croatia bus smo kontaktirali točno dva sata nakon predviđenog vremena dolaska u Split, tako da je autobus kasnio dva sata više od predviđenog, a ne jedan, kako su nam rekli.
Napominjemo da u ovom tekstu nisu iznešeni stavovi portala Dalmacija Danas, nego samo prenošenje stavova naše čitateljice i službenika prijevoznika Croatia Bus, s ciljem informiranja javnosti.