CROATIVE ideaS je svoja vrata otvorio u Primoštenu u vrijeme kada je borba s COVID nedaćama taman počela. Radi se o kreativnoj radionici inovativnih marketinških rješenja nastaloj iz mog obrta.
To im je bila motivacija da budu jaki i ustrajniji.
- Ljeto je bilo donekle produktivno i zanimljivo. Turisti su po prvi put mogli napraviti unikatni suvenir sa svojim motivom. Tako da smo radili na principu pošaljite nam fotku, a vaš suvenir gotov je za 10 minuta.
U ponudi su majice, šalice, puzzle, upaljači, plišane igračke itd... Najbolje od svega, upoznali smo ih s frazom #Pomalo koja je bila najbolje prodavana na svim artiklima - govorio nam Josip Jadrijević iz CROATIVE ideaS.
Nakon ljeta odlučili su se raditi personalizirane poklone, a kako kažu, najviše su se potrudili oko Božića prigodom čega su kreirali svoju personaliziranu vreću Djeda Božićnjaka.
- Uz nju personaliziramo šalice, kape i čizmice sv. Nikole. Vreća je išla u kompletu s personaliziranim pismom Djeda božićnjaka djetetu.
Nastavit ćemo se truditi da svoj rad pošaljemo u cijelu zemlju, a ne samo u Dalmaciju. Svoje suvenire i proizvode poklonili smo i Svetom Ocu prošle ponude kad nam je ovaj posao bio jedna lijepa ideja.
Kroz ovaj lockdown lokalnim ugostiteljima koji su najviše pogođeni, sve svoje usluge za novo normalno poslovanje (drive in, dostave, to go).. dali smo 50 posto popusta za sve naše usluge jer im želimo pomoći i dati potporu - govori nam Jadrijević.
Neke od njihovih proizvoda pogledajte u fotogaleriji.