Kampanja 12 minuta za 3 života osvojila je prvo mjesto na prvom izdanju HealthComm Awards, koji se održao u sklopu HealthComm Foruma u Zagrebu. U kategoriji za najbolji komunikacijski projekt u zdravstvu, Gradsko društvo crvenog križa Split i splitska PRo-kreativna agencija Vrh komunikacije, osvojili su prvo mjesto za kampanju čiji je cilj bio povećati darovane doze krvi tijekom ljetnih mjeseci.
U mjesec i pol dana koliko je kampanja trajala, prikupljeno je 20 % doza krvi više nego u istom periodu 2022. godine, a kampanja se nastavila i među studentskom populacijom od kojih su mnogi prvi put darovali krv.
"Drago nam je da je kampanja zaista dala konkretne rezultate u našoj lokalnoj zajednici i da su ljudi prepoznali važnost darivanja krvi u službi spašavanja života. Ova nagrada nam je odlična motivacija za nadolazeću kampanju, jer dolazi ljeto kada je potreba za krvi najveća, zato pozivamo postojeće i nove darivatelje da se odazovu budućim akcijama", kazao je Ivan Perišić iz agencije Vrh komunikacije.
Na kampanji je radio tim Vrh komunikacija, a sudjelovali su Luka Šipić, Ivan Perišić te Kristina Šipić. Ovo je druga nagrada za splitsku agenciju u malo više od mjesec dana, nakon što su osvojili brončani Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću, za kampanju #autizam365.