Prva pošiljka segmenata čelične rasponske konstrukcije stigla je u veljači 2020. godine. Brodom Da Yu Xia iz Kine stiglo je 29 segmenata.
U listopadu prošle godine, brodom Pacific Alert, stiglo je novih 13 segmenata teških 3840 tona. Treća pošiljka, brodom AAL Shanghai, stigla je 23. studenog. Tada je došlo 15 novih dijelova ukupne težine 4300 tona.
Tijekom subote je 160 m dugim brodom AAL Genoa, pod liberijskom zastavom, nakon 34 dana plovidbe, iz kineske luke Nantong stigao novi, predzadnji kontingent dijelova budućeg mosta.
Pelješki most trebao bi biti gotov za godinu i pol dana, a bit će dug 2,4 kilometra i visok 55 metara.
Ugovor za izgradnju mosta s pristupnim cestama, vrijedan 2,08 milijardi kuna (bez PDV-a) potpisan je 23. travnja 2018. godine između predstavnika Hrvatskih cesta i kineskog konzorcija China Road and Bridge Corporation. 85 posto troškova financira se iz EU sredstava.
POGLED IZ DRUGAČIJE PERSPEKTIVE Kako napreduje izgradnja Pelješkog mosta i pristupnih cesta?