HGK – Županijska komora Split tradicionalno i ove godine, točno mjesec dana prije Božića, organizira akciju Darujmo hrvatsko s ciljem promocije izvornih i kvalitetnih hrvatskih proizvoda te omogućavanja njihove kupnje u predblagdansko vrijeme.
Darujmo hrvatsko dio je uspješne nacionalne kampanje Hrvatske gospodarske komore Kupujmo hrvatsko, kojom HGK već gotovo tri desetljeća kontinuirano promovira kvalitetne hrvatske brendove te senzibilizira javnost o važnosti kupnje domaćih proizvoda. Uspješnost akcije Kupujmo hrvatsko te veliko povjerenje u domaće proizvode potvrđuje i najnovije istraživanje o prepoznatljivosti znakova kvalitete HGK među potrošačima, ali i o navikama generacije Z koja preferira domaće proizvode provjerenog porijekla.
Akcija traje od 9 do 21 sat, a u njoj sudjeluju tvrtke - nosioci znakova kvalitete HGK Hrvatska kvaliteta i Izvorno hrvatsko, kao i ostali proizvođači kvalitetnih, domaćih proizvoda.
"Hrvatsko gospodarstvo maksimalno potičemo kupnjom hrvatskih proizvoda i moramo biti spremni za kvalitetu izdvojiti malo više novca. Ove godine provedeno je istraživanje o prepoznatljivosti znakova hrvatske kvalitete među generacijom Z i pokazalo je da mladi posebno prepoznaju kvalitetan hrvatski proizvod i u mjeri većoj od 80 posto će prije izabrati kvalitetan hrvatski proizvod od bilo kojeg drugog. Njima smo se ove godine odlučili približiti sloganom Domaće je meni najjače", kazala nam je Sanja Baković iz HGK-Županijske komore Split te dodaje da je ove godine nešto više izlagača.
"Na našoj akciji imamo nekoliko izlagača više nego prošle godine pa samim time možemo zaključiti da je situacija bolja, osviještenost i proizvođača i kupaca prema hrvatskim proizvodima raste."