Na vodičkoj obilaznici koja se, otkako je prije mjesec dana otvorena, dogodilo šest prometnih nesreća, a u petak su dvije osobe na toj cesti izgubile živote, uvodi se ograničenje brzina kretanja vozila uz pojačane policijske ophodnje, izjavio je u subotu u Šibeniku direktor Hrvatskih cesta Josip Škorić, piše ŠibenikIN.
Obratio se novinarima nakon sastanka u uredu šibensko-kninskog župana Gorana Pauka gdje su osim domaćina bili i predstavnici policije, cestovne inspekcije Ministarstva mora, prometa i infrastrukture te gradonačelnica Vodica Nelka Tomić.
Osim smanjenja brzine, sa šibenskom policijom dogovoreno je postavljanje kamere za kontrolu brzine jer je ona uzrok većine problema na toj cesti, kazao je Škorić, a pojačat će i policijske ophodnje na obilaznici, posebno vikendom i tijekom turističke sezone. Također, dodatno će pojačati dinamičku signalizaciju koja će upozoravati na dolazak vozila te će razmotriti produljenje intervala zelenog svjetla na semaforima.
- Zaključili smo danas da je ljudski faktor bio uzrok svih prometnih nesreća u ovih mjesec dana na vodičkoj obilaznici, pa tako nažalost i ove najtragičnije jučerašnje. Cesta je napravljena prema svim uvjetima i ima uporabnu dozvolu, no ne možemo negirati sve ovo što se dogodilo pa ćemo zajedno s policijom, Fakultetom prometnih znanosti i inspekcijom prometa poduzeti dodatne mjere za osiguranje sigurnosti prometa. Opremit ćemo cestu signalizacijom i preventivno pojačano kontrolirati brzinu – kazao je nakon sastanka Škorić.
Na pitanje novinara je li se s otvaranjem ceste žurilo zbog lokalnih izbora, Škorić je kazao da to apsolutno nije točno, piše ŠibenikIN.
-Odbacujem svaku mogućnost da se to radilo zbog izbora. Cesta ima sve papire i apsolutno odbacujem bilo kakvu mogućnost političkog djelovanja – kazao je direktor Hrvatskih cesta.
Odbacio je i mišljenja da je umjesto semaforskih križanja na vodičkoj obilaznici trebalo graditi rotore.
- Kružni tok bi u prometnom smislu bio puno lošije rješenje od semaforskog križanja i ništa ne bi riješili njime. Dobili bi još nesigurnije raskrižje, ali mogu se složiti s mišljenjem da bi denivelirano raskrižje bilo na toj cesti sigurnije. No, moram tu kazati kako u ishođenju građevinske dozvole tamo nije bio predviđen ni semafor, nego smo upravo zbog bojazni da bi moglo biti problema naknadno semaforizirali to raskrižje – kazao je Škorić dodavši da se teška prometna nesreća s poginulim osobama u petak dogodila na najpreglednijem dijelu vodičke obilaznice.
Nova vodička gradonačelnica Nelka Tomić izrazila je nakon sastanka sućut obitelji jučer smrtno stradalog 33-godišnjaka i njegovog malodobnog sina na vodičkoj obilaznici.
- Jako smo tužni i nesretni što se to dogodilo na novootvorenoj cesti na području našeg grada, no, kao što smo čuli od vrhunskih stručnjaka koji su se danas ovdje sastali, cesta je napravljena po svim pravilima struke. Zadovoljna sam s onim što sam čula jer sigurnost se uvijek može dodatno povećati i maksimalno ćemo raditi na tome – kazala je Tomić.
Kako je policija zaključila da je neprilagođena brzina najveći uzrok nesreća na vodičkoj obilaznici, Tomić je najavila akcije kojima će educirati građane o brzini i zajedno s prometnom policijom svim mogućim načinima povećati sigurnost u prometu na spornoj obilaznici, piše ŠibenikIN.