Tommy je šesti trgovački lanac u Hrvatskoj s kontinuiranim rastom tržišnog udjela koji kupce poslužuje u više od 226 prodavaonica diljem zemlje. Ovaj maloprodajni trgovački lanac je prema objavljenim podacima Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja u 2021. godini i službeno potvrdio lidersku poziciju u maloprodaji svih dalmatinskih županija.
Kao tvrtka koja zapošljava preko 4300 zaposlenika, veliki fokus stavljaju na modernizaciju poslovnih procesa i razvoju novih usluga za svoje kupce. Uzimajući u obzir jake turističke sezone, Tommyju je potreban ne samo siguran i pouzdan sustav naplate, već i rješenje koje će radnicima pomoći da brže i lakše usluže kupca.
Tommy je odabrao Monrijev SinglePOS, rješenje za naplatu u fizičkim dućanima koje na jednom terminalu prima bilo koju vrstu kartice, iz bilo koje banke. Zahvaljujući integraciji s blagajničkim softverom, automatski se prebacuje podatak o iznosu za naplatu, a podaci o uspješnoj naplati printaju se zajedno s računom. Time je svojim kupcima omogućio do 3 puta brže kartično plaćanje i uštedio do 60% vremena.
Joško Rađa, član uprave i direktor financija Tommyja je izjavio: “Iznimno smo zadovoljni odabirom Monri Paymentsa i njihovog SinglePOS rješenja za kartično plaćanje u prodavaonicama. Činjenica da smo do 60% ubrzali plaćanje značajna je ne samo našim zaposlenicima, nego i kupcima. U suradnji s Monrijem svojim smo kupcima omogućili brzu i zaštićenu kupovinu, a benefit Tommyja je optimizacija troškova i procesa u prodavaonicama. “
Kao moderan trgovački lanac, Tommy nastoji proces kupnje učiniti maksimalno jednostavnim, stoga je razvio webshop i mobilnu aplikaciju za naručivanje namirnica na kojima koristi WebPay, Monrijevo rješenje za online naplatu. Mobilna aplikacija je veliki hit među korisnicima, jer im omogućuje da u trenutku kad njima odgovara jednostavno naruče svoje namirnice, a onda ih bez čekanja i dodatnih troškova mogu pokupiti u dogovoreno vrijeme u prodavaonici prema vlastitom izboru. Ova je usluga kupcima dostupna u 20 gradova diljem Hrvatske, a u budućnosti će se taj broj samo povećavati. Također, korisnici Tommy web shopa i mobilne aplikacije na raspolaganju imaju i dostavu naručenih namirnica na kućnu adresu.
„Ponosni smo na suradnju koju smo ostvarili s Tommyjem u zadnje tri godine. Kad nam postojeći partner dođe s upitom o novim načinima suradnje, znamo da smo u potpunosti opravdali povjerenje koje su nam dali. Kontinuirano radimo na razvoju svojih usluga kako bismo klijentima ponudili najmodernija rješenja u pogledu novih načina plaćanja koji će se sigurno pojaviti u budućnosti.“, istaknuo je Robert Penezić, direktor Monrija.
Dokaz kako se Tommy razvija u skladu s trendovima je upravo suradnja s Monrijem, tržišnim liderom u segmentu kartičnog poslovanja, koja je rezultirala korištenjem preko 700 terminala u svim poslovnicama ovog domaćeg maloprodajnog lanca. Tommyjeve blagajnice u jednom mjesecu obično obrade preko milijun transakcija, a ljeti se taj broj i više nego podupla stoga je uvođenje novog rješenja za naplatu donijelo velike pozitivne promjene.