"Odlukom Vlade RH sportske lučice Zenta i Spinut povjerene su na upravljanje Županijskoj lučkoj upravi. Vlada je spomenute luke povjerila ŽLU kako bi se u njima uveo red, sredili vlasnički odnosi, popravila infrastruktura te kako bi u konačnici služile svojoj izvornoj namjeni – kao sportske lučice. Iako je „prisilna uprava“ ravnatelja ŽLU Domagoja Maroevića trebala, prema odluci Vlade, trajati samo godinu dana, ona je i dalje na snazi pa se postavlja pitanje – rade li lučice mimo zakona?", kazuju iz splitskog Domovinskog pokreta te u nastavku nadodaju i ovo:
"Korisnici lučica smatrali su kako ih preuzima ozbiljna ustanova, županijskog ranga i ozbiljan ravnatelj, no ispostavilo se kako je ŽLU lučice preuzela potpuno nespremna. Uprava nije osigurala osnovne uvjete za rad lučica pa su jednostavno prekopirali stari model upravljanja i samo produbila probleme i povećala nered.
Od kada je ŽLU preuzela upravljanje lučicom ona je pretrpana komercijalnim brodovima koji, po zakonu, ne smiju biti u lučici. Status udružitelja koji je bio osnova za upravljanje lučicom se obezvrjeđuje kako bi se pogodovalo interesima podobnih poduzetnika čiji brodovi ne bi smjeli biti u lučici sportske namjene.
Već se na ljeto vidjelo kako u lučici vlada potpuni nered i kako ŽLU nije u stanju, a nema niti namjeru, uvesti red. Lučica je bila pretrpana brodovima koji su se vezivali na sve moguće načine. Iako u sadržaje u luci nije bilo nikakva ulaganja povećane su cijene suhog veza, parkinga i dizalice, a najavljuje se i drastično poskupljenje vezarine.
Jedna činjenica najbolje oslikava koliki nered vlada u Zenti – korisnicima su dani novi ugovori na potpis, a da na ugovoru nije naznačen broj veza za koji se potpisuje ugovor.
Najavu Županijske lučke uprave, koja Zentu namjerava pretvoriti u luku otvorenu za javni promet, u Domovinskom pokretu smatramo napadom na privatno vlasništvo i pogodovanjem interesima velikih gospodarstvenika koji su pod okriljem Županijske lučke uprave počeli preotimati jednu športsku lučicu kako bi je pretvorili u još jedno privezište za komercijalne brodove", zaključuju iz Domovinskog pokreta Split.