Prema podacima Agencije za tržišno natjecanje, lani je prodana naklada svih dnevnih listova u RH iznosila oko 28 milijuna primjeraka, što je 15 posto ili čak 5 milijuna komada manje nego preklani. U prosjeku se, dakle, svaki dan u Hrvatskoj proda oko 76.700 primjeraka dnevnika.
Najveću prodanu nakladu ima dnevni list 24 sata koji u prosjeku svakog dana proda između 23.000 i 30.000 novina. Drugi je Večernji list s prosječnom dnevnom prodajom između 15.000 i 23.000 primjeraka, a treći Jutarnji list koji prodaje između 8000 i 15.000 komada.
Pad od osam posto bilježe tjednici kojih je lani prodano ukupno oko 1,7 milijuna primjeraka ili u prosjeku 33.000 komada tjedno, javlja Danica.hr.
Najprodavaniji je lani bio zadarski ultradesni Hrvatski tjednik, drugi je 7Dnevno, a treći list Međimurje koji je godinama bio prvi na tržištu. Sva tri lista u prosjeku prodaju između 3300 i 6600 primjeraka tjedno.
Četvrti i peti su tjednici Nacional i 24sata Express koji u prosjeku prodaju između 1700 i 3300 primjeraka svaki tjedan, izračunali smo na osnovi podataka o njihovim tržišnim udjelima prošle godine.