Britanska aviokompanija easyJet proglasila je našu zemlju destinacijom godine što su dodatno potvrdili tiskanjem srpanjskog izdanja inflight magazina kojeg su po prvi put u povijesti posvetili samo jednoj zemlji – Hrvatskoj. Riječ je o publikaciji koja je namijenjena korisnicima njihovih usluga i koja će pridonijeti dodatnoj promociji hrvatskih destinacija jer magazin na mjesečnoj bazi ostvaruje doseg veći od 6 milijuna putnika.
- Odabir Hrvatske kao destinacije godine od strane jednog od ključnih europskih avioprijevoznika za nas predstavlja veliki uspjeh, ali i potvrdu da u ovom važnom prometnom segmentu ostvarujemo značajne i strateški važne pomake. Ključni ciljevi koje smo definirali podrazumijevaju pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne cjelogodišnje turističke destinacije koja je ujedno vrlo dobro prometno povezana, posebice u kontekstu aviolinija koje su iznimno važne za jačanje turističkog prometa u razdobljima pred i posezone. S tim smo ciljem ove godine po prvi put proveli značajniju suradnju s avioprijevoznicima i organizatorima putovanja iz inozemstva. - poručio je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako se hrvatski turizam može pohvaliti s više od 70 novih redovnih linija uvedenih u ovoj godini.
EasyJet je odabrao Hrvatsku kao destinaciju u kojoj bilježe poraste prometa i interesa, čime se naša zemlja prometnula u jednu od ključnih destinacija ovog avioprijevoznika koji tijekom ljetnih mjeseci u hrvatske destinacije preveze više od milijun putnika. Samo u ovoj godini imaju 49 aktivnih linija putem kojih spajaju naše destinacije poput Dubrovnika, Splita, Pule i Zadra s brojnim ključnim europskim gradovima kao što su London, Berlin, Milano, Pariz, Basel, Bristol i dr.
Aviokompanija easyJet godišnje preveze više od 82 milijuna putnika, od kojih oko 13 milijuna poslovnih putnika. Flota im broji gotovo 300 zrakoplova koji lete na ukupno 980 ruta, odnosno na 156 zračnih luka u 33 zemlje svijeta.