Prošli petak rupa na trupu Jadrolinijinog trajekta “Petar Hektorović”, dok je vozio iz Vele Luke prema Splitu, uzrokovala je prodor morske vode u trajekt. Zbog toga su trajekt u splitskoj trajektnoj luci dočekale žurne službe i Lučka kapetanija, a prema izjavama naših čitatelja, brod je bio uronjen u more čak jedan metar. Uslijedilo je višesatno ispumpavanje mora.
Prvi smo izvijestili o ovom događaju nakon informacije čitatelja da su putnicima na spomenutoj liniji svi zahodi bili nedostupni, ali i da su uplovili na vez za kruzere.
"U tanku broda uočena je manja količina vode koja nije ugrozila sigurnost putnika. Radimo na otklanjanju problema i detektiranju uzroka", bilo je prvo objašnjenje iz Jadrolinije, ni u kasnijim popodnevnim satima potvrdili su da su roniocu na trupu našli rupu. Stručnjaci su izjavili da je uzrok proboja galvanska korozija – proces u kojem dolazi do oštećenja metala uslijed djelovanja elektrokemijskih reakcija. Takve pojave nisu rijetke kod starijih plovila, a Petar Hektorović, izgrađen 1989. godine u Danskoj, pripada upravo toj skupini.
Hektorović je potom završio u lošinjskom škveru, a trajekt Korčula je istog dana morao odustati od škverskih šminkanja i održavanja tek je odmah krenuo za Dalmaciju gdje sada plovi na relaciji Split - Vela Luka - Ubli.
Radi li se zaista o “maloj rupi kroz koju je ušlo malo mora, ipak možda većem oštećenje oplate, vjerojatno znaju radnici koji ovih dana rade na njegovom popravku. Dok za brodove u Malom Lošinju hitno je oslobođen je za Hektorovića, dok m/t Mljet i ostali brodovi moraju sada čekati svoj red.
Donosimo ekskluzivnu foto galeriju iz lošinjskog škvera i trajekta Petar Hektorović na doku.