Prošloga četvrtka u AC Hotelu by Marriott Split održana je employer branding radionica koju je organizirala splitska PRo-kreativna agencija Vrh komunikacije. Radionicu pod nazivom "Od employer branding strategije do taktike: (p)ostanite poželjan poslodavac" održala je Sanja Petek Mujačić, stručnjakinja za ljudske potencijale i organizacijski razvoj iz agencije Spring+shift.
U zanimljivoj i interaktivnoj radionici sudionici su iz prve ruke saznali korisne savjete kako komunicirati svoju organizaciju kao privlačno mjesto za rad i kako zadržati kvalitetne zaposlenike.
"Zadržati kvalitetnog zaposlenika danas postaje sve izazovnije. Zato je bitno stvoriti radnu sredinu koja pruža priliku za osobni i profesionalni rast kao i kulturu koja njeguje međusobno poštovanje. Zaposlenici danas očekuju fleksibilnost, podršku u osobnom razvoju, uključenost u odluke i poslovanje, dobre financijske uvjete i benefite. Žele poslodavca koji će imati razumijevanja za njihove potrebe i obaveze, ali i ravnotežu između poslovne i privatne sfere života. Na employer branding radionici, sudionici su u međusobnoj interakciji detektirali ključne probleme u svojim tvrtkama i nalazili potencijalna rješenja za navedene situacije", kazala je Sanja Petek Mujačić.
Radionica je okupila stručnjake iz nekoliko dalmatinskih tvrtki, i to iz raznih industrija, a Sanja Petek Mujačić je poručila da se nada da je ovo tek početak edukacija i interaktivnih radionica u području employer brandinga u Dalmaciji.
Za sve informacije oko organizacije i sudjelovanja u radionicama u ovom području zainteresirani se mogu javiti na sanja.petek@spring-shift.com ili karla.landripet@spring-shift.com.