U jednom od trgovačkih lanaca u Splitu, Splićanka je doživjela neugodno iznenađenje. Kupila je meso i kada je došla doma prilikom otvaranja pakiranja pilećeg fileta osjetila je neugodni miris. Kako kaže, osjetila je snažan smrad koji ju je gotovo natjerao na povraćanje.
"Bila sam šokirana. Mislila sam da kupujem svježe meso, a kada sam otvorila pakiranje, osjetila sam užasan miris. Nije mi bilo dobro", izjavila je žena koja je htjela ostati anonimna. Na pakiranju pilećeg mesa, koje je kupljeno u trgovačkom lancu, žena je primijetila da je rok trajanja istekao samo dva dana prije kupnje. Iako priznaje da nije dobro obratila pažnju na datum, smatra da to ne opravdava postupak trgovaca.
"Nije uredu da se ovako ponašaju prema kupcima. Meso s istečenim rokom trajanja ne bi smjelo biti na policama", dodala je za Dalmaciju Danas. Ova situacija pokreće važnu raspravu o pravilima skladištenja i prodaje mesnih proizvoda u trgovinama. Kupci su često u situaciji da se oslanjaju na trgovce da im pruže kvalitetne i sigurne proizvode.
Nakon incidenta, Splićanka planira obavijestiti nadležne institucije o svom iskustvu, kako bi se spriječile slične situacije u budućnosti. "Mislim da je važno da svi kupci budu svjesni ovakvih situacija i da se zaštite", zaključila je. Ovaj slučaj dodatno naglašava potrebu za većim nadzorom nad kvalitetom hrane koja se prodaje u trgovinama te odgovornijim pristupom trgovaca prema svojim kupcima.