Tommy, vodeći maloprodajni lanac u Hrvatskoj svečano je otvorio novi logističko-distributivni centar (LDC) u Dugopolju, čija je vrijednost procijenjena na 45 milijuna eura. Ovo ulaganje predstavlja jednu od najvažnijih i najvećih investicija u tridesetogodišnjem poslovanju tvrtke te ima strateški značaj za daljnji rast i optimizaciju poslovanja.
Novi centar, smješten na zemljištu površine od 80.000 četvornih metara obuhvaća 38.000 četvornih metara poslovnog objekta u kojem će biti objedinjeno nekoliko postojećih skladišnih lokacija Tommyja. Ova tehnološki napredna lokacija može primiti čak 35.000 paletnih mjesta u različitim temperaturnim režimima skladištenja, čime se značajno unapređuju skladišni kapaciteti i distribucija robe prema prodajnim mjestima.
Ekološki osviješten dizajn i održivost
Posebna pažnja u izgradnji LDC-a posvećena je zaštiti okoliša i održivom razvoju. U skladu s najnovijim ekološkim standardima, centar je opremljen solarnim panelima za proizvodnju energije. Tommy je ovim projektom pokazao posvećenost ekološkoj osviještenosti i održivom razvoju što se sve više prepoznaje kao standard u modernom poslovanju.
Otvaranje novih radnih mjesta i doprinos lokalnom razvoju
Uz izgradnju novog centra, Tommy je stvorio i priliku za zapošljavanje lokalnog stanovništva. U poslovnom kompleksu LDC-a bit će zaposleno oko 250 radnika, što dodatno doprinosi gospodarskom razvoju Splitsko-dalmatinske županije. Time je osnažena lokalna ekonomija, a istovremeno su postavljeni temelji za daljnji rast i širenje maloprodajne mreže tvrtke. Očekuje se da će ovaj centar dodatno unaprijediti operativne kapacitete tvrtke Tommy, kao i povećati efikasnost distributivnih procesa. Time će tvrtka poboljšati uslugu kupcima, povećati prihode te zauzeti veći udio na tržištu. Projekt je ujedno ključan za dugoročno pozicioniranje tvrtke kao lidera u sektoru maloprodaje i distribucije robe široke potrošnje u Hrvatskoj.