Pronalaženje pravog salona i frizera definitivno nije lak zadatak. Posebice kod žena kojima stiliziranje kose predstavlja intiman proces, a s time paralelno povezujemo i odabir frizera/ke od povjerenja.
Mlada i ambiciozna Splićanka, Jelena Šarić ima višegodišnje iskustvo u vrhunskim frizerskim salonima, a sada ima sreću graditi svoj salon snova!
U gradu podno Marjana, prije pola godine otvorila je vrata salona Šarić hair design.
U razgovoru za Dalmaciju Danas, Jelena nam je ispričala kako je prošao njezin put od srednjoškolskog obrazovanja do otvaranja salona, kako se odlučila za ime salona, koliko je teško biti vlasnik jednog uspješnog salona i odgovore na mnoga pitanja.
- Nakon završene srednje Obrtničke škole u Splitu, odlazim na daljnje usavršavanje na učilište Profokus za smjer frizer/vizažist. Tu započinje moje upoznavanje s frizerskom strukom. Nakon završenog usavršavanja, zapošljavam se u jednom od najboljih frizerskih salona u Hrvatskoj. Imam više od 6 godina radnog iskustva i iza mog iskustva svoje mnogobrojne edukacije u Hrvatskoj i inozemstvu. Prije 6 mjeseci ostvario se i moj dugogodišnji san, i došla je odluka da otvorim svoj salon. Tu započinje moja misija - iskreno će Jelena.
"Sretan je onaj tko radi posao koji voli"
Jelena smatra da je uistinu sretan onaj tko radi posao koji voli. Na upit kako se 'rodila' ideja za otvaranjem vlastitog salona, Jelena nam kazuje da je prvenstveni razlog ljubav prema poslu kojeg radi. A potom naglašava i važnost ambicija i smjera prema kojem one vode.
- Ljubav iskustvo i želja su se posložile i tu započinje stvaranje Šarić hair design priče - dodaje.
Koliko je zapravo težak proces od odluke do otvorenja salona, odnosno koliko je teško biti vlasnik jednog uspješnog salona?
- Proces odluke do otvaranja samog salona je zapravo velik. Ono što je najbitnije je to da moramo imati viziju. Moramo postaviti ciljeve i znati u kojem smjeru želimo da ide naše poslovanje u budućnosti. Moram priznati da sam očekivala da je biti vlasnik jednog uspješnog salona puno lakše, prije nego što sam krenula u samostalni posao. Kao promatraču mi je sve to djelovalo dosta jednostavnije. Biti uspješan vlasnik salona zahtijeva dosta segmenata. Zahtijeva, prije svega veliku odgovornost i disciplinu, a u mom poslu zahtijeva isto tako kreativnost i biti sami motivator svom timu. Ali, isto tako smatram da se s vremenom i iskustvom uči kako biti dobar lider.
Kako smo u samom uvodu naglasili, pronalaženje pravog salona i frizera za ženu nije nimalo lak zadatak. Mnogi to smatraju intimnim procesom i samim time traže osobu od povjerenja, a velika ponuda na tržištu nimalo ne olakšava tu potragu.
Dobro izabrano ime salona može vam naime donijeti prednost u konkurenciji s drugim salonima. Kako ste se odlučili za naziv i stil salona? Što je bila vaša vodilja?
- Željela sam da je naziv salona jednostavan i neutralan. Sama ideja je bila zasnovana na tome da naziv može pročitati i izgovoriti osoba bilo koje dobi. I mislim da sam uspjela u tom cilju.
Ideju interijera salona mi je pomogao realizirati Apollo. Željeli smo uskladili nekakav minimalizam s dozom profinjenosti, nešto što je klasično i nije nekakav prolazan trend.
Pronaći frizera/ku od povjerenja zaista nije lak posao. U 'moru' salona na tržištu, možete li nam istaknuti što mislite što je to po čemu se izdvajate od drugih?
- Ono što nas izdvaja od drugih salona je prvenstveno drugačiji pristup prema klijentu i sami interijer salona. Smatram da u današnje vrijeme svatko može napraviti dobru frizuru ali ono sto nas odvaja od drugih su detalji. Tim detaljima postajemo konkurentni na tržištu. Dodala bih da je ono što nas još izdvaja od drugih, a smareanm bitnom stvari u svakom poslu, su edukacije i konstantno učenje novih trendova i tehnika. Ukratko, najbitnija stvar je konstantno održavanje kvalitete.
Jeste li Vi očekivali 'boom' na tržištu?
- Da budem iskrena očekivala sam takav 'boom' na samom početku. Vjerovala sam u sebe i kvalitetu svog rada.
Kod mene nema prostora za neuspjeh. I taj neuspjeh kad se dogodi, izvučem lekciju iz njega i on postane uspjeh. Smatram da se taj “boom” nije samo eto tako dogodio, i da je to nekakav prolazni trend jer je tu kvaliteta koja je meni i mom timu najbitnija.
Moto Šarić hair designa je da samo zdrava kosa - lijepa kosa. Možete li nam otkriti s kojim brendom radite?
- Radimo s vrhunskim renomiranim brendom čije je ime Davines koji je prepoznat sa strane klijenta po tome što je trenutno na tržištu najprirodniji profesionalni brend. Sva ambalaža proizvoda se reciklira. Isto tako veliki postotak tvari koje sadrže sami proizvodi su biorazgradivi. Davines sadrži certifikat B-corporation, i jako brinu o balansu čovjeka i prirode. Isto tako mišljenja sam da je to postao sami trend i da taj trend sve više postaje privlačan i kod nas.
Hoćete li nam otkriti kakve tretmane pružate svojim klijenticama?
- Usluge koje pružamo u salonu i ono po čemu je Šarić hair design postao poznat je najčešće koloracija i stiliziranje kose. Naravno, posvećeni smo samoj njezi kose i vlasišta i u samoj ponudi imamo jako puno tretmana za kosu i vlasište.
Smatrate li da je savjetovanje s klijentima ključan faktor uspješne i zadovoljavajuće frizure?
- Naravno da da. Najčešće pristupimo klijenticama tako što napravimo konzultacije te im preporučimo koje usluge bi bilo potrebno napravit da dođemo do željenog rezultata. Posebno se to odnosi na nove klijente. Oni imaju mnogo upita i ne znaju što ih očekuje kada prvi puta dolaze u salon.
Da se vratite na početak biste li htjeli promijeniti nešto?
- Još uvijek ne bih htjela ništa promijeniti. Sve se dogodilo onako kako je trebalo.
Ako još niste posjetili Šarić hair design, slobodno ih posjetite na adresi Ul. Ruđera Boškovića 16a ili im se obratite na 091 432 1176.