Na sjednici Gradskog vijeća donešena je odluka o novom radnom vremenu ugostiteljskih objekata u staroj gradskoj jezgri u Splitu.
Naime, predloženo je da restorani i barovi mogu raditi od 6 do ponoći, a petkom, subotom i dan uoči blagdana do 1 sat nakon ponoći. U periodu od 1. svibnja do 30. listopada mogli bi produžiti radno vrijeme po jedan sat.
Dakle, tijekom tjedna od 6 do 1 sat, a petkom, subotom i dan uoči blagdana do 2 sata pod uvjetom da ishode rješenje nadležnog tijela da su provedene mjere za zaštitu od buke u noćnim satima. S druge strane, oni koji obavljaju djelatnost na Trumbićevoj obali, Trgu dr. Franje Tuđmana, Trgu Republike, Obali Hrvatskog narodnog preporoda i Obali Lazareta u periodu od 1. svibnja do 30. listopada mogu raditi sat vremena duže.
Što o ovome kažu stanovnici Geta?
Danas, 10. svibnja je krenulo sa novim radnim vremenom ugostiteljskih objekata. Hoće li uistinu ova odluka rješiti probleme građana Geta ostaje nam za vidjeti.
Naime, prošle sezone turisti se uništavali staru gradsku jezgru, povraćali ispred kuća te derali se, pjevali i ludovali do ranih jutarnjih sati što je onemogućilo Splićane tog dijela grada da normalno spavaju i žive tijekom sezone.
U Facebook grupi Get Getanima, Lara Arapović Bonačić podijelila je dobre vijesti sa svojim sugrađanima.
"Za mene je divljaštvo ako je divljaštvo, i ono u podne! Triba zabranit noćne klubove u centru. Jer to sta ce ih zatvorit u ponoća ne znači da naši fini gosti neće divljat do ujutro", stoji u jednom komentaru.
"Koja ********** od odluke! Zna se zbog čega gosti bauljaju po centru u sitne sate, a to su 3 noćna kluba. Sada zbog ove odluke bi trebalo patit 20 puta više stana koji žive u kontaktnoj zoni nego šta ih je u palači. Znači čista diskriminacija prema velikom dijelu građana i određenom broj ugostitelja koji plaćaju masan najam. Ako neko od ugostitelja radi buku onda postoji redarstvo i policija, a ovu odluku mogu donit samo...", stoji dalje u komentarima.
Sudeći po komentarima građana na ovoj Facebook stranici, skraćivanje radnog vremena ugostiteljskih objekata nije adekvatno rješenje za problem turista s kojima se susreću.