Od 15. do 25. kolovoza u 12 sati, kroz tunel Sveti Ilija prošlo je 92.580 vozila, a do 24 sata ta brojka će biti sigurno veća za koju tisuću. Znači da je u prosjeku dnevno prošlo nešto više od devet tisuća i dvjesto automobila.
Od otvaranja tunela (8. srpnja 2013.) do danas kroz tunel je prošlo otprilike 5 milijuna i osamnaest tisuća vozila.Ovim rezultatima nisu se nadali ni najoptimističniji stručnjaci HAC-a kada su davali izjave za novinare prilikom otvaranja tunela. Tada se baratalo brojkama da bi idealan mjesečni protok vozila bio između 40 i pedeset tisuća automobila. Također HAC je bez PDV-a već sada uprihodio otprilike 90 milijuna kuna, ili u prosjeku više od 22 milijuna godišnje. Iako neslužbeno, redovno servisirane tunela, troškovi električne energije i ostalih režija ne prelaze 10 milijuna kuna godišnje, pa HAC uredno zaradi više od deset milijuna na godinu. Sada se opet po tko zna koji put postavlja pitanje naplate tunelarine za domicilno stanovništvo s jedne i druge strane Biokova.
Rečeno je i obećano od političara da će se prvo vidjeti brojke o rentabilnosti tunela, a onda donijeti i određene odluke o mogućem smanjenju tunelarine. Ako ih nešto može uvjeriti u njegovu rentabilnost onda su to upravo ove brojke, javlja Radio Imotski.
Uostalom, gdje je još rujan i mjeseci do kraja godine. Rezultati svetoga Ilije bit će još bolji.