U Rovinju je održano deveto izdanje festivala "Dani Komunikacija", jednog od najpoznatijih događaja British Association Excellence Awards, na kojem je ove godine sudjelovao i HNK Hajduk. Po prvi put jedan sportski klub sudjeluje u natjecanju "IdejaX", a Hajdukov projekt "Za bolji svit - Hajduk Split" osvojio je zlatnu nagradu u kategoriji "Best of Positive Change".
Ovaj poznati festival tržišnog komuniciranja i kreativnosti koji je okupio nekoliko tisuća sudionika od 20. do 23. travnja 2023. godine ugostio je najbolje domaće kreativce, komunikatore, marketingaše, digitalce, medije i druge komunikacijske profesionalce.
IdejaX nacionalno je natjecanje u kreativnosti na kojem se već dugi niz godina uspješno natječu agencije sa svojim kreativnim idejama. Organizirana je pod okriljem Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA!-e) u okviru nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija, a IdejaX nagrađuje najoriginalnije i jedinstvene ideje koje pomiču granice.
Na ovom natjecanju u kreativnosti sudjeluju kako velike tako i male agencije, a u ovom slučaju marketinški tim, sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima koji konkuriraju za zlatne, srebrne i brončane nagrade.
Natjecanje IdejaX 2023. podijeljeno je u četiri kategorije: Best on Market, Best of Ad-Making, Best Branding & Rebranding i Best of Positive Change.
U četvrtoj, ujedno najnovijoj kategoriji Best of Positive Change natjecali su se društveno-odgovorni projekti, prezentirajući moć kreativnosti u službi pozitivne promjene u svijetu. Od preko dvadeset prijavljenih radova u finalu je svoje mjesto pronašlo 6 najboljih, a među njima i onaj Hajdukov. U završnom ocjenjivanju deveteročlanog žirija kojeg su činili predstavnici i eminentni stručnjaci HURA!-e, HNK Hajduk je osvojio najveći broj bodova i nagradu Zlatna IdejaX.
Kampanja "Za bolji svit - Hajduk Split", pokrenuta je s ciljem kako bi se zajednica osvijestila o važnosti brige o okolišu, prirodi i planeti koju ostavljamo u nasljeđe budućim generacijama.
U suradnji s tvrtkom Mold, prvom tvrtkom za recikliranje plastičnog otpada u Hrvatskoj, Hajduk je osmislio posebnu seriju kockica za slaganje koje su izrađene od oštećenih i dotrajalih stolica sa stadiona, čime svi zainteresirani kupci mogu imati dio Poljuda. Kockice su od isključivo recikliranog materijala (98% LDPE) I u ponudi su četiri vrste pakiranja s elementima koje se mogu složiti u različite predmete u hajdučkom dizajnu – grb, srce, držač za olovke i šal. Uz sve to, HNK Hajduk je u suradnji sa svojom udrugom Bilo srce dio prihoda od prodaje u prosincu donirao u humanitarne svrhe.
Osim u ovoj kategoriji, Hajduk je osvojio i još jednu zlatnu nagradu u kategoriji Best of Market - Beverages gdje je zajedno sa svojim sponzorom Karlovačko oduševio žiri s kampanjom "Tuđi čovik".
"Tuđi čovik" je kampanja u kojoj je Karlovačko na zaista simboličan način povezao navijače koji su odmah prepoznali poznate povijesne fraze po kojima je i dan danas Hajduk prepoznatljiv u Hrvatskoj i šire. "Špacina pirja", "Ronaldo iz Turčinovića", "Tunel Krpana Zebini" samo su od nekih fraza koje čine glavne poruke kampanje.
- Hajduk je prije svega veliki klub, koji za svoju zajednicu predstavlja puno više od samog nogometa i zato imamo posebnu odgovornost djelovanja i prenošenja pozitivnih poruka prema našim navijačima, cjelokupnoj javnosti te posebno onim najmlađima. Kampanju smo pokrenuli proteklog ljeta i nakon dresova od recikliranog materijala i drugih eko proizvoda, kreirali smo nešto što ima dodatnu vrijednost. Cijela priča ima i humanitarnu notu, na što smo posebno ponosni jer pomoć najpotrebitijima, zaštita slabome, ugrađena je u temeljne postulate našeg kluba. S projektom "Za bolji svit - Hajduk Split" nastavljamo, te ćemo i dalje biti kreatori brojnih aktivnosti koje imaju za cilj aktivno djelovanje i podizanje svijesti o brizi za okoliš. Zahvaljujemo se struci na ovoj nagradi i na tome što su prepoznali i izabrali naš projekt kao najbolji u sjajnoj konkurenciji. Ovo nam je svima dodatni motiv da nastavimo djelovati u smjeru pozitivnih društvenih promjena - istaknula je članica Uprave HNK Hajduk Marinka Akrap.