Prvi 'puni' dan Adriatic Gastro Showa u Spaladium areni pokazuje kako je ljudima više 'pun kufer' razno-raznih restrikcija – krcato prizemlje dvorane, jednako pun izlagačima 'kružni tok' nakon ulaza u Spaladium arenu uživale su u četvrtak stotine, tisuće Splićana pa neka je vani bio pravi proljetni dan.
Važni poslovni kontakti
Imali su što vidjeti, za 30 kuna koliko stoji 'upad' (Covid potvrdu dosljedno kontroliraju zaštitari na ulazu, no maskice su, sudeći po većini prisutnih koji je nisu nosili, bile više opcionalne...) nađe se zanimljivosti za profesionalce i znatiželjnike vulgaris. Naravno, većinu izložbenih artikala se može kupiti, no izlagači s kojima smo razgovarali naglašavaju nužnost pojavljivanja na ovakvim događanjima kako bi ostvarili poslovne kontakte i bolju vidljivost svojih firmi.
A svega je bilo za kupiti i/ili degustirati, od raznih mesnih delicija, sireva, sladoleda, meda, prirodnih sokova od šumskog voća i džemova (tu se posebno isticala splitska tvrtka Bokun, u kojoj su proslavili punoljetnost i 18 godina rada), vina (nije krio zadovoljstvo naš sugovornik na štandu na kojem su istaknuta Hajdukova vina, idu 'kao luda' pa tako Rukatac s grbom splitskih Bilih na sajmu više nije u prodaji, može se nabaviti samo u fan-shopovima)...
Planiraju na GAST
Organizirana su kulinarska događanja na raznim krajevima sajma, od ŠKMER-ovih chefova do kuhara na pojedinačnim štandovima izlagača.
Dosta je bilo zastupnika razne popratne opreme, od bijele tehnike preko vaga, POS-uređaja, pršutorezača, do namještaja i posuđa. Uglavnom za svakog ponešto, iako čak ni znalci nisu znali dati odgovor na pitanje zašto je ovaj sajam – traje do subote – smješten vremenski blizu GAST-a koji se održava od 16. do 19. ožujka na istom mjestu, s vrlo sličnom tematikom.
Većina izlagača ipak, pogotovo oni bliže provenijencije, planiraju doći i na GAST koji je ipak poznatiji te sveobuhvatniji događaj.