Escape room koncept koji je do sada bio rezerviran samo za odrasle, od sada je prilagođen i najmlađima. Zvijezda njihove ponude su tematske sobe, koje su unikatne i autorsko djelo vlasnice brenda.
U tematskim sobama djeca u timovima rješavaju zagonetke, razne prepreke i zadatke postavljene pred njih kako bi uspješno riješili zadanu temu. Igre su namijenjene djeci školske dobi, te su potpuno sigurne s obzirom da nema horor elemenata, djeca u sobama nisu zaista zaključana te je uz njih uvijek jedna game-masterica. Glavna niša brenda su proslave rođendana, a u ponudi imaju i samo igre u tematskim sobama, radionice, team buildinge, posjete škola kao i turističke posjete.
Samo mjesec dana nakon objave brenda KiDS Escape Room da traže primatelja franšize u Splitu, Ugovor je već potpisan.
Razgovarali smo sa vlasnicom franšize, Nikolinom Mužić, koja kaže da je interes za Split bio velik, ali Primatelj franšize birao se prema unaprijed određenim standardima brenda.
Nikolina Mužić: Zaprimili smo preko 100 upita za grad Split u vrlo kratkom roku. Nekoliko zainteresiranih kandidata odgovaralo je profilu našeg Primatelja franšize te smo sa nekoliko njih ušli u daljnje pregovore. Nakon odrađenih pregovora, odlučeno je kome ćemo dodjeliti licencu te je potpisan Ugovor za franšiznu poslovnicu u Splitu.
Inače, KiDS Escape room brend prvu poslovnicu otvara u Rijeci, krajem 2019.godine, te zbog vrlo profitabilnog poslovanja, održive i inovativne poslovne ideje odlučili su se za širenje putem franšiznih poslovnica.
Nikolina Mužić: U franšiznom poslovanju obje strane su na dobitku, i za sve koji bi htjeli pokrenuti nešto svoje, imaju kapital a nemaju ideju, ovo je odlična poslovna prilika.
Međusobne obaveze Davatelja i Primatelja franšize regulirane su Ugovorom, a treba istaknuti kako Primatelj franšize dobiva pravo na korištenje žiga koji je zaštićen kao intelektualno vlasništvo brenda, vizualni identitet, kompletan know-how poslovanja brenda, scenarije tematskih soba i konstantnu podršku prilikom opremanja, otvaranja i poslovanja jedne poslovnice, kao i priliku biti dijelom zajednice kojoj su ciljevi rast, razvoj i inovacije u području dječje zabave. Također nudimo i pomoć u pisanju plana za Samozapošljavanje, s obzirom da HZZ dodjeljuje bespovratne potpore za kupnju franšize.
U Splitu se otvorenje poslovnice planira početkom mjeseca rujna, na adresi Mažuranićevo šetalište 9a, a trenutno su u tijeku radovi prilagodbe i opremanja prostora, tako da će djeca u novim sadržajima moći uživati već početkom nove školske godine. Vlasnica franšize za Split, Ljubica Vujčić, i do sada je radila sa djecom, također u franšiznom sustavu te su joj oba segmenta poslovanja poznata.
Pitali smo je kako je došla do KiDS Escape Room franšize te zašto se odlučila baš taj koncept dovesti u Split:
Ljubica Vujčić: Kao netko tko je većinu svog poslovnog puta proveo radeći s djecom kao pedagog i učitelj u privatnoj školi, te se i već susreo s franšizom smatrala sam ovaj oblik poslovanja jako zahvalanim jer nudi već strukturiranu cjelinu i sadržaj. U razgovorima s poznanicima i prijateljima koji imaju djecu većeg uzrasta bilo mi je jasno da oni nemaju baš puno izbora za slavljenje rođendana, i da je dosta sadržaja prilagođeno manjoj djeci.
Pretraživanjem po internetu za oko mi je zapela franšiza iz Rijeke koja nudi inovativan koncept dječje zabave. Nakon što sam pogledala sadržaj s njihove službene stranice, stupila sam u kontakt s vlasnicom koja mi je pomnije objasnila sam koncept. Vrlo brzo smo sve dogovorile, pronašla sam adekvatan prostor te od prvog poziva do otvaranja vlastite poslovnice proći će samo 4 mjeseca.
Ljubica je navela, iako joj je ovo prvi poduzetnički pothvat, da vjeruje u uspješnost projekta, te se nada da će svi skupa rasti, kako djeca, tako i njena poduzetnička priča. Truditi će se odgovoriti na sve izazove i svake godine, uz potporu Davatelja franšize , donijeti dašak nečeg novog u svoju ponudu.
Ljubica Vujčić: Vjerujem da je u Splitu ovakva ponuda neodostajala, i da ćemo biti prepoznati među djecom i roditeljima te pronaći svoje mjesto na tržištu.
Interes za franšizu ovog hrvatskog brenda je velik, te osim franšizne licence za Split, paralelno je potpisan Ugovor za Pulu, gdje se otvorenje franšizne poslovnice također planira početkom jeseni 2022.
Nikolina Mužić: Sretna sam radi velikog interesa za kupnju franšize KiDS Escape Room-a, ali nisam iznenađena, s obzirom da je ponuda zaista drugačija i inovativna, cijeli projekt profitabilan a franšizna ulazna naknada kao i kapitala ulaganja prihvatljiva, te je povrat investicije očekivan kroz kratki vremenski period.
Brendu želimo uspjeh u širenju poslovne priče a mi jedva čekamo rujan i otvorenje KiDS Escape Room Split.