Nova koncertna sezona Hrvatskog doma Split, najproduktivnije koncertne dvorane u Hrvatskoj, svečano je otvorena Papandopulovom Hrvatskom misom u d-molu u izvedbi Zbora HRT-a i solista Darije Auguštan (sopran), Martine Gojčeta Silić (mezzosopran), Stjepana Franetovića (tenor) i Roberta Kolara (bariton). Izvedbom ovog kapitalnog djela oratorijskog značaja ravnao je maestro Tomislav Fačini.
V. d. ravnatelja Hrvatskog doma Marin Kaporelo istaknuo je da je ovo prva izvedba Hrvatske mise u Splitu, u kojemu je Papandopulo boravio i stvarao tri godine, ujedno se slavi i osamdeseta obljetnica od prve izvedbe Hrvatske mise u Zagrebu, osamdeset godina Zbora HRT-a, ali i trideset godina od Papandopulove smrti.
Hrvatska je misa prvo Papandopulovo djelo na području crkvene glazbe, napisano za a cappella izvedbu.
Skladatelj je time ispoštovao bogatu tradiciju hrvatskog narodnog pjevanja, ali i omogućio da kroz kristalnu čistoću samoga glasa prodre duhovna poruka, što je osobito vidljivo u dramatičnom, dominatno basovskom Vjerovanju. Stavci Gospode pomiluj, Blagosloven i Jaganjče Božji odlikuju se lirskim ugođajem, dok Slava i Svet odskaču poletnošću te moćnim, himničkim zvukom zbora.
Zbor HRT-a posebno oduševljava divnim dinamičkim skokovima od veličanstvenih fortea do pianissimo possibile, a u dijelu „Hosana“ na vidjelo je izišla skladateljska smjelost, ali i vještina solista koji su izvrsno vladali zahtjevnim tempom i modulacijama. Misa je cjelina koja kroz svoj notni zapis zorno oslikava dramatičan Isusov životni put, a Papandopulov skladateljski genij protegnuo se od mirnog lirskog početka do izrazite tamne dramatičnosti posljednjeg stavka. Ovo moćno i potresno djelo pokazalo se kao idealan izbor za veličanstveno otvaranje sezone pred publikom koja je željno iščekivala nastup kultnog zbora HRT-a i izvrsnih solista.