Hrvatska turistička zajednica po prvi je put predstavila ukupnu hrvatsku turističku ponudu na sajmu KITF, koji je održan u gradu Almaty, najvećem gradu Kazahstana, a da je predstavljanje Hrvatske bilo i više nego odlično potvrđuje i nagrada našoj zemlji za destinaciju godine „Choice of the year“, koju dodjeljuje organizator sajma.
Nastup na sajmu KITF dio je strategije otvaranja novih tržišta na centralno azijskim prostorima, dok Kazahstan predstavlja vrlo interesantno tržište s oko 20 milijuna stanovnika te velikim brojem aktivnih turoperatora i agencija čiji su predstavnici također sudjelovali na sajmu KITF i koji su iskazali velik interes za hrvatskim destinacijama.
Tijekom sajma održan je čitav niz sastanaka s vodećim kazahstanskim turističkim subjektima i aviokompanijama, kao što su Air Astana, ali i sa Turkish Airlinesom. Također, uz kazahstanske partnere na sajmu se razgovaralo i sa putničkim agencijama iz Uzbekistana i Kirgistana. Hrvatski štand obišao je i Refik Šabanović, Veleposlanik Republike Hrvatske u Kazahstanu koji je i sudjelovao na pojedinim sastancima s predstavnicima ministarstava nadležnih za turizam.
Dodajmo kako su se na sajmu, od europskih zemalja, predstavile Italija i Slovenija, a u sklopu cjelokupnog programa sajma održana je i panel rasprava na temu budućnosti turizma na kojoj je jedan od sudionika bio Rajko Ružička iz Predstavništva Hrvatske turističke zajednice, koji je, između ostalog, naglasio kako Hrvatska ima velike potencijale na ovom tržištu i kako dugoročni ciljevi uključuju uvođenje direktnih letova iz Kazahstana za Hrvatsku te skraćivanje procedura izdavanja viza kazahstanskim turistima.