Iznad grada Omiša, poviše kanjona rijeke Cetine, u tijeku je izgradnja mosta koji je dio omiške zaobilaznice. Podsjetimo kako je riječ o projektu vrijednom 180 milijuna kuna, a do proljeća sljedeće godine bit će završena ta dionica duga 3,5 kilometra. U ovome trenutku završena je proizvodnja svih elemenata mosta u pogonima MAEG-a u Italiji. U tijeku je montaža elemenata splitske strane mosta, a u petak, 14.listopada bilo je prvo potiskivanje s ove strane. Predviđeno spajanje mosta je u siječnju 2023.
Što se tiče radova na evakuacijskim izlazima iz tunela Omiš u tijeku je betoniranje sekundarne obloge obaju izlaza. Ukupno je završeno preko 90% ukupnih radova na evakuacijskim izlazima.
Omiška obilaznica jedan od najvećih infrastrukturnih objekata u Splitsko-dalmatinskoj županiji, a zaobilaznicu uključuju dva tunela i most preko Cetine, tunel Komorjak dug više od 600 metara, a Omiš više od 500 metara, dok će most biti u dužini od 216 metara. Što se tiče tunela Komorjak Sjever u tijeku su radovi na izradi odvodnje i rubnjaka. Izvedeno je 95% odvodnje i 60% rubnjaka.
Do 2025. godine fazno će se kompletno izgraditi cijela dionica od Omiša prema Splitu, odnosno Solinu, a sve će se financirati iz bespovratnih sredstava, najavljuju iz Vlade.
Kako trenutno izgledaju radovi na mostu, te u kojoj je fazi most pogledajte u fotogaleriji.