Nakon što je potpisan Ugovor (Provedba geotehničko - geoloških istražnih radova i izrada projektno tehničke dokumentacije, Glavnog projekta, za izgradnju Nove luke Korčula na lokaciji Polačišta) s tvrtkom COIN d.o.o. za izradu Glavnog projekta Nove luke Polačišta u ožujku 2019. godine uslijedila je procedura realizacije sve potrebne dokumentacije za izdavanje građevinske dozvole.
Vrijednost Nove luke Korčula je cca 150 milijuna kuna a financira se sredstvima Kohezijskog fonda Europske unije. ŽLU Korčula poduzima daljnje korake u pripremi prijave za potpisivanje Ugovora o bespovratnim sredstvima nakon čega slijede javni natječaji za izvođača radova.
Ovaj projekt je od infrastrukturnog značaja za Korčulu u smislu poboljšanja povezanosti i razvoja infrastrukture. Cilj projekta je modernizacija prometne infrastrukture i kvalitete povezanosti između otoka Korčule s okolnim otocima i kopnom, ali i stvaranje boljih uvjeta za povećanje kvalitete života otočana. Provedbom ovog projekta i ispunjenjem cilja osigurat će se dugoročna održivost i unaprijedit će se kvaliteta javnog pomorskog prijevoza te će se povećati sigurnost putnika.Još jedan dokaz kako kohezijska politika Europske unije ima učinkovito djelovanje na razvoj svih otoka u Republici Hrvatskoj te u konačnici na otvaranje novih radnih mjesta i sprječavanja iseljavanja mladih s otoka. Nova luka Korčula kao najveći projekt Županijske lučke uprave Korčula, predstavlja pomorsko građevinski objekt u funkciji prihvata plovila javno pomorskog prometa, zatim plovila opskrbe, turističkih i drugih plovila, kako u lokalnom tako i u međunarodnom prometu. Istočni dio luke planiran je za domaći putnički promet odnosno za prihvat trajekata na lokalnoj liniji Korčula – Pelješac ali i ostalih plovila (katamarani, linijski putnički, turistički i dr.). Na zapadnom dijelu luke se nalazi zgrada lučkog terminala te je planiran prihvat putničkih trajekata u međunarodnom prometu .Na krajnjem sjeverozapadnom dijelu obale je gat, uz koji je moguć prihvat plovila, kako s vanjske tako i s unutarnje strane. Sveukupno luka Polačište ima oko 550 m operativne obale, na obuhvatu zahvata površine oko 20 000 m² te za sam otok predstavlja povijesno najveću investiciju u lučku infrastrukturu - objasnio je ravnatelj Ante Tvrdeić u nekoliko crta karakteristike Nove luke Korčula.
Ovaj projekt je od infrastrukturnog značaja za Korčulu u smislu poboljšanja povezanosti i razvoja infrastrukture. Cilj projekta je modernizacija prometne infrastrukture i kvalitete povezanosti između otoka Korčule s okolnim otocima i kopnom, ali i stvaranje boljih uvjeta za povećanje kvalitete života otočana. Provedbom ovog projekta i ispunjenjem cilja osigurat će se dugoročna održivost i unaprijedit će se kvaliteta javnog pomorskog prijevoza te će se povećati sigurnost putnika.Još jedan dokaz kako kohezijska politika Europske unije ima učinkovito djelovanje na razvoj svih otoka u Republici Hrvatskoj te u konačnici na otvaranje novih radnih mjesta i sprječavanja iseljavanja mladih s otoka. Nova luka Korčula kao najveći projekt Županijske lučke uprave Korčula, predstavlja pomorsko građevinski objekt u funkciji prihvata plovila javno pomorskog prometa, zatim plovila opskrbe, turističkih i drugih plovila, kako u lokalnom tako i u međunarodnom prometu. Istočni dio luke planiran je za domaći putnički promet odnosno za prihvat trajekata na lokalnoj liniji Korčula – Pelješac ali i ostalih plovila (katamarani, linijski putnički, turistički i dr.). Na zapadnom dijelu luke se nalazi zgrada lučkog terminala te je planiran prihvat putničkih trajekata u međunarodnom prometu .Na krajnjem sjeverozapadnom dijelu obale je gat, uz koji je moguć prihvat plovila, kako s vanjske tako i s unutarnje strane. Sveukupno luka Polačište ima oko 550 m operativne obale, na obuhvatu zahvata površine oko 20 000 m² te za sam otok predstavlja povijesno najveću investiciju u lučku infrastrukturu - objasnio je ravnatelj Ante Tvrdeić u nekoliko crta karakteristike Nove luke Korčula.
Moja reakcija na članak je...