Dogradonačelnik Grada Splita Bojan Ivošević objavio je na društvenim mrežama kako će zarada Splitske obale na digitalnim reklamama biti čak 1633 posto veća nego što je bio prihod Grada Splita na atraktivnijoj lokaciji.
Evo što je povodom toga otkrio na društvenim mrežama.
Prihod Splitske obale će biti 1.633% veći
"Znate li koja je razlika između dodjele poslova bez natječaja i putem licitacije?
Digitalne reklame na Rivi i Marmontovoj došle su bez natječaja i bez plana u mandatu Ive Baldasara od čega je Grad Split zarađivao 66,36€ mjesečno po reklami.
Jučer je za iste takve digitalne reklame na Zapadnoj obali tvrtka Splitska obala provela natječaj (licitaciju) i postigla cijenu od 1150€ i 1100€ mjesečno. Drugim riječima prihod Splitske obale će biti 1.633% veći nego što je bio prihod Grada Splita na atraktivnijoj lokaciji.
Nakon ovakvih gorkih vijesti ono što će mnoge sugrađane razveseliti je činjenica da sukladno novoj Odluci o komunalnom redu nas očekuje uklanjanje navedenih iz naše stare gradske jezgre", napisao je na društvenim mrežana dogradonačelnik Grada Splita Bojan Ivošević.
https://www.facebook.com/bojan.ivosevic/posts/10225700952365072