Od petka 4.10. pa do 1. lipnja 2020. zatvara se za sav pomorski promet trajektni dio luke Silba (Žalić) zbog izvođenja građevinskih radova sanacije obale. Prema dostupnim informacijama, to znači da na Silbu sljedećih osam mjeseci neće pristajati trajekt te će vezu s kopnom održavati katamaranske linije, piše Morski.hr.
Petak, 4. listopada posljednji je dan kada će trajekt moći pristati na Silbu. Naime, do 1. lipnja 2020. zatvara se za sav pomorski promet trajektni dio luke Silba (Žalić) zbog izvođenja građevinskih radova sanacije obale, donosi HRT Radio Zadar. Prema trenutačnim informacijama, to znači da na Silbu sljedećih osam mjeseci neće pristajati trajekt te će vezu s kopnom održavati samo katamaranske linije. Naime, na stranicama Jadrolinije stoji da – sukladno rješenju Lučke kapetanije Zadar, Lučke ispostave Silba – trajekt u liniji 401, Zadar (Gaženica) – Ist – Olib – Silba – Premuda – Mali Lošinj, neće pristajati u luku Silba sve dok se ne završe predviđeni radovi sanacije. Davor Škibola, ravnatelj Županijske lučke uprave Zadar:
– Dok se budu izvodili radovi, napravljen je plan da brzobrodske linije pristaju u fazama kako se bude radilo. Redoviti putnički promet će se odvijati i odvozit će se komunalni otpad. Zasad nemamo rješenje komunikacije trajekta na mjesnoj lučici pa ćemo vidjeti hoće li se tijekom izvođenja radova pojaviti mogućnost kako to organizirati.
Mogućnost pristajanja trajekta na sjevernoj strani otoka je otklonjena, napominje Škibola:
– Sjeverna luka nije područje Županijske lučke uprave. Razgovaralo se o tome na sastanku u Županiji na kojem su bili svi čimbenici koji o tome odlučuju i zaključeno je da tamo nema mogućnosti pristajanja trajekta zbog dubine. Bilo bi preopasno.
Sanaciju luke Silba Žalić izvodi Županijska lučka uprava Zadar, a sanirat će se postojeće utvrdice, kameni nasip, obalni zid, rame i nožice zida, rasponska konstrukcija te oprema (poleri, mornarske stepenice, odbojnici, temeljna infrastruktura i mornarski ormarići).
Kao najbolji ponuditelj radove će izvoditi Sun Adria iz Rijeke, dok će uslugu stručno nadzora vršiti zadarski D&Z. Nositelj navedenog projekta jest Županijska lučka uprava Zadar, a sufinancirani su od strane Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture.
Vrijednost navedenih radova iznosi 10 milijuna kuna s PDV-om, a predviđeni rok trajanja jest 8 mjeseci od dana uvođenja u posao, prenosi Radio Zadar.