Bilo je to 7. veljače 2024. kada se krenulo s rekonstrukcijom raskrižja kod Stobreča koji je jedan od najprometnijih u zemlji. Točnije, lani u rujnu završio je prvi dio rekonstrukcije ovog raskrižja, a radovi su trajali punih šest mjeseci. Rekonstruirala se sjeverna strana raskrižja.
POČELO JE Kreće rekonstrukcija južne strane raskrižja kod Stobreča i TTTS-a. Trajat će čak 8 mjeseci
Kako doznajemo od Tamare Đurijanček, glasnogovornice Hrvatskih cesta, odvojci za skretanje Stobreč danas se puštaju u promet u 15 sati. Time će i službeno biti dovršen projekt uređenja južne strane ovog raskrižja čime su se uredili okolni nogostupi te uvela dodatna traka za skretanje prema Stobreču u oba smjera. Isto se napravilo lani oko skretanja za TTTS.
Uz spomenuto, postavljena je nova vertikalna i horizontalna prometna signalizacija, a izgrađeno je i novo autobusno ugibalište.
Za vrijeme radove promet se većinom odvijao bez većih problema, po intenziviranjem radova posljednjih mjesec dana povremeno je dolazilo do zastoja jer je u večernjim satima bio ostavljen protočan samo jedan prometni trak.
JOŠ MALO PA GOTOVO Radi se i usred noći, evo što je novo kod skretanja za Stobreč
Projekt rekonstrukcije izvodio je Strabag, a vrijednost radova bila je procijenjena na oko 900 tisuća eura bez PDV-a.
Današnjim dovršetkom rekonstrukcije, ovo iznimno prometno raskrižje malo će "prodisati" no gužve s Jadranske magistrale neće nestati. To se može očekivati u nepoznatoj budućnosti, jednom kada se napravi brza cesta prema Omišu.
Ovako je izgledalo raskrižje nekoliko dana prije otvaranja: