Već smo jučer ušli u eurovizijski tjedan i u Hrvatskoj je pravo ludilo kao da je krenulo Svjetsko prvenstvo u nogometu.
Kafići organiziraju prijenose polufinala i finala, imaju nagradne igre, pub kvizove, natjecanja u kojima gosti kafića glasaju tko će ući u finale i na kraju pobijediti - sve se pretvorilo u jedan dobar biznis, javlja RTL.
A koliko zapravo cijeli taj biznis košta? Pjesma Eurovizije ili kako ga kraće svi vole zvati Eurosong, glazbeni je festival koji je češći od bilo kojeg drugog popularnog natjecanja: ne održava se svake dvije ili četiri godine, nego apsolutno svake godine i tako još od 1956. Iznimka je jedino bila pandemijska 2020. godina. Rapsodija boja i emocija, odlična produkcija, bina koja kao da je iz drugog svijeta, ali sve to i košta.
Organizacija Eurosonga, odnosno njezin trošak varira iz godine u godinu - ovisno o doprinosima svih zemalja sudionica.
Valja spomenuti da organizatori zarade i prodajom ulaznica kojima je cijena ovakva. Ako ste htjeli uživo pogledati prvu ili drugu polufinalnu večer morali biste izdvojiti 175 do 209 eura.
Za finale karte su još skuplje. Cijena im je od 287 do 331 euro.