Javila nam se zabrinuta čitateljica koja je bila meta internet prijevare.
Naime, dobila je poruku poznate dostavne službe koja kaže da nisu mogli dostaviti paket zbog netočne adrese te su u nastavku ponudili link preko kojeg se može uplatiti novac za zakašnjeli paket.
Čitateljica je odmah posumnjala da nešto nije u redu jer nije naručila nijedan paket, a i kako kaže ovo je već treći put u posljednjih nekoliko mjeseci da je dobila poruku s istim linkom dostavne službe.
"Poslali su mi link sa tom obavijesti i onda kada ostaviš sve podatke počiste račun. Stavi se i broj kartice i CVV tako da imaju sve. Više puta sam naišla na takve prijevare, a i meni osobno su nekoliko puta poslali ovu poruku. Već treći put se ovo ponavlja, a kada sam zvala dostavnu službu odgovorili su mi kako ne posluju na taj način", kazala je.
Kada je kontaktirala službu za korisnike navedene dostavne tvrtke oni su joj objasnili kako ne posluju na taj način.
Potom je ušla u link te ispunila obrasce koje su tražili s ciljem razumijevanja o čemu se radi. Nakon dvije stranice došla je do obrasca koji traži podatke kreditne kartice uključujući i CVV. Kako kaže čitateljica pretpostavlja da na taj način lažne web stranice vrše računalnu prijevaru.
Svakako, ovaj slučaj je upozorenje za sve one koji dobiju sumnjive linkove putem SMS poruka. Internet prijevara je u zadnje vrijeme učestala te se treba biti na oprezu.