Stanovnici kliške ulice Put Majdana, a koji su korisnici telekomunikacijskih usluga Hrvatskog telekoma, već su mjesec dana bez interneta i televizije. Njihova frustracija svakim je danom sve više raste.
Kako su nam se požalili, došlo je do oštećenja kabela, ali problem evo već mjesec dana nije riješen. Oko 30 kućanstava na području spomenute ulice kao da je u kamenom dobu.
„Kontaktirao sam pravovremeno HT, a na upit o zbog čega nemamo aktivnu internetsku vezu, kao ni televiziju, kazali su da je na našoj lokaciji oštećen podzemni kabel te da čekaju ovlaštenje Općine“, prepričava nam 24-godišnji student, stanovnik ulice Put Majdana (puni podaci poznati redakciji).
"Želimo natrag u cvilizaciju"
Istaknuo je kako su dobili zamjenski internet koji je iznimno spor.
„Čekali smo 10-ak dana na zamjenski internet, ali smo dobili samo 100 GB brzog interneta, na kućanstvo od više članova, to se potroši za sekundu. A nakon što se potroši tih 100 GB, internet je toliko spor da na nije moguće uopće 'surfati'“, govori naš sugovornik kojeg navedeni problem sprječava u obavljanju svakodnevnih fakultetskih obveza pri kojima se mora služiti internetom.
„Strašno su neodgovorni u ovom procesu, pa u 21. smo stoljeću, a kao da smo u kamenom dobu. Želimo da nas što prije vrate u civilizaciju jer je ovo frustrirajuće“, zaključuje naš čitatelj.
Jakov Vetma, načelnik općine Klis nam pak kaže da nije upoznat ni s kakvim ovlaštenjima kako su stanarima ulice Put Majdana kazali iz HT-a.
„Općina Klis nema apsolutno nikakve veze s uslugama interneta, a Put Majdana je pod upravljanjem ŽUC-a, tako da nismo dobili niti zahtjev za zatvaranjem ceste. Koliko smo saznali, danas kreće sanacija i to bi trebalo bit riješeno“, kratko nam je kazao Vetma.
Danas dolazi kraj agoniji?
Da će stanovnici ove ulice tijekom utorka biti vraćeni u 'civilizaciju', potvrdili su nam iz Hrvatskog Telekoma te su pojasnili cijelu situaciju.
Njihov odgovor prenosimo u cijelosti.
"Na navedenoj lokaciji je došlo do oštećenja podzemnog telekomunikacijskog kabela uslijed čega je dio korisnika ulice Put Majdana imao poteškoće u korištenju naših usluga. Naši su kolege odmah izašli na teren kako bi se utvrdilo stanje i započela sanacija, no zbog kompleksnosti popravka oštećenja otklon smetnje je potrajao nešto dulje od očekivanog. Naše su ekipe trenutno na terenu te očekujemo kako bi sanacija trebala biti dovršena danas", poručuju iz HT-a.