Soko J-21 Jastreb, građen u Mostaru, jurišni je avion nastao sredinom 60-ih godina te inicijalno operiran od strane Jugoslavenskog ratnog zrakoplovstva.
Pojedini primjerci ratnih 90-ih svoj su put pronašli u rukama pilota takozvane Republike Srpske Krajine, operirajući s vojnog aerodroma Udbina. Nakon mnogobrojnih ratnih zbivanja i oslobođenja okupiranog teritorija, nekoliko preživjelih zrakoplova završilo je u Zrakoplovno tehničkom centru u Velikoj Gorici, gdje su, trunući na stajanci, proveli ostatak svog postojanja.
Konkretni primjerak, pod repnim brojem 24407, spašen je od daljnje devastacije inicijativom ronilačkog entuzijasta Joška Kandije i njegove tvrtke Blue Nautica.
Nakon što je transportiran u Kaštela, sastavljen, obojan i doveden u nešto prezentabilnije stanje, spušten je u more, otegljen u uvalu Jelinak i potopljen na dubini od oko deset metara.
Od sada živi jednu novu ulogu - podvodne turističke atrakcije, kao i novog skloništa za brojne ribe koje žive na tom području.
U akciji potapanja sudjelovali su i piloti Ivan Selak i Branimir Ambreković pod čijim je budnim okom ova cijela akcija besprijekorno izvedena.
Branimir Ambreković je naš akrobatski pilot, poznat po atraktivnim bravurama koje radi u svojoj Extri 300.
Ivana Selaka, pak, svi najbolje poznaju po njegovom legendarnom ratnom putu. Počelo je preletom jugoslavenskim MiG-om sa srpskih Ponikvi na zagrebački Pleso, a nastavilo se brojnim borbenim djelovanjima u ratnom vihoru te ulogom instruktora i probnog pilota u mirnodopsko doba. Danas u mirovini, Selak se najviše bavi ronjenjem, padobranstvom i zmajarenjem.