Na križanju u Kaštel Starom u ponedjeljak navečer smrtno je stradao muškarac. Vozač koji ga je udario nije stao na znak "stop", a bio je i pod utjecajem alkohola.
"Policijski službenici su dovršili kriminalističko istraživanje nad 31-godišnjakom kojega se sumnjiči da je počinio kazneno djelo i izazivanja prometne nesreće u cestovnom prometu. On je u utorak uz kaznenu prijavu predan pritvorskom nadzorniku", rekla je Sanja Nazlić iz Policijske uprave splitsko-dalmatinske.
Prometovanje na ovom području je, slažu se Kaštelani, oduvijek opasno.
"Kad sam bio manji, udario me auto. Izlete auti brzo, hoće što prije uletjeti. Velike su gužve, vrućina, možda ljeto i ljudi su dekoncentrirani, a možda su ta čvorišta sva nekako blizu", rekao je Tomislav, stanovnik Kaštela.
"Ima dosta sporednih cesta. Ljudi općenito prebrzo voze i onda je mala nepažnja dovoljna da se dogodi tragedija", ustvrdio je Marko.
Sporednih cesti ima puno više nego Kaštela. Prometni stručnjak Željko Marušić kaže da brza cesta treba rekonstrukciju – potrebno je denivelirati sedam ulaza za sedam Kaštela i sve druge zatvoriti.
"I to bi trebalo biti prioritet za Hrvatske ceste jer je upravo zbog toga brza cesta kroz Kaštela trenutačno jedna od najopasnijih prometnih mjesta u Hrvatskoj", objasnio je.
Kaštelanska cesta smrti, a posebno jedno križanje je u nešto više od 10 godina odnijelo više od sto ljudskih života. Baš zato je ondje postavljeno treptajuće žuto svjetlo – kao preventivna mjera sigurnosti, a semafor služi fizički samo kao upozorenje vozačima.
Samo ove godine 50 nesreća je završilo materijalnom štetom, 43 osobe su ozlijeđene i tri poginule.
Jedna od onih s najgorim ishodom dogodila se u ožujku, kada je prometni recidivist usmrtio mladu majku u automobilu i sebe na motociklu. Otprije poznat policiji, do tada je imao dvoznamenkasti broj prekršaja za brzu vožnju i alkoholizirano stanje. Od početka godine splitska policija ispisala je više od 2300 prekršaja za prekoračenje brzine na ovom području, javlja Dnevnik.hr.