Kineski radnici u ponedjeljak (19. veljače) kreću s radovima u Splitsko-dalmatinskoj županiji, točnije gradit će planiranu cestu čvor Vučevica (A1) – čvor na DC8 u Kaštelima- Prometnica je to od životne važnosti za stanovnike ovog kraja jer će napokon rasteretiti zagušene prometnice na pravcu Trogir-Kaštela-Solin-Split. Čvor Vučevica - čvor na DC 8 uključuje izgradnju tunela Kozjak.
Inače, riječ je o poznatim izvođačima radova, u plodovima njihova rada uživamo već neko vrijeme. Vrijedni radnici tvrtke China Road and Bridge Corporation iz Pekinga već su radili na našem tlu, točnije na Pelješkom mostu.
"19.2.2024. je uvođenje izvođača u posao za planiranu cestu čvor Vučevica (A1) – čvor na DC8 u Kaštelima. Ugovor je potpisan sa China Road and Bridge Corporation, Peking, Kina u vrijednosti od 74.649.425,65 eura bez PDV-a. Rok izvršenja radova je 36 mjeseci", kazali su nam iz Hrvatskih cesta.
Pojasnili su nam iz Hrvatskih cesta kako bi sve trebalo izgledati.
"Na južnoj strani zahvat završava deniveliranim raskrižjem na državnoj cesti DC8. Položaj čvorišta usklađen je s prostorno - planskom dokumentacijom.
Oblik čvora je poludjetelina s dodatnim direktnim rampama. Granice zahvata prilagođene su postojećem stanju i prometnom rješenju čvorišta, odnosno zahvat je u dijelu državne ceste D8 ograničen na rampe čvorišta s uplitajnim i isplitajnim trakama na glavnom kolniku državne ceste D8. Također je u području zahvata čvora na D8 predviđena izgradnja mreže zamjenskih prometnica u skladu s GUP-om Grada Kaštela, kako bi se osigurao pristup svim česticama kojima se izgradnjom čvora na D8 isti prekida.
Lokacija čvorišta uvjetovana je složenim prostornim uvjetima s nizom ograničenja (topografija terena, izgrađeni objekti, koridor postojeće pruge M604, postojeći potoci – bujice) te ograničenjima koja proizlaze iz tehničkih elemenata planiranih prometnica (uzdužni nagibi, elementi tlocrtne geometrije, slobodni prometni profili na lokaciji objekata).
Os glavne trase (os1) državnu cestu siječe u deniveliranom raskrižju na km cca. 0+220, izvedbom podvožnjaka na državnoj cesti D8. Rampa 1 državnu cestu D8 prolazi denivelirano izvedbom podvožnjaka iza upornjaka postojećeg vijadukta.
Prilagodba rasponske konstrukcije postojećeg vijadukta (produljenje objekta) nije moguća zbog konstrukcijskog rješenja postojećeg objekta. Na rampi 1 (smjer A1 – Solin), također je predviđena izvedba nadvožnjaka iznad osi 1 na mjestu gdje rampa prelazi preko trase državne ceste."