Iako su rasprave na sjednici GV-a žustre, točke dnevnog reda brzo se usvajaju, pa smo tako stigli i do zaduženja Split Parkinga u vezi s izgradnjom garaža diljem Splita.
Predsjednik Gradskog vijeća, Domazet, upitao je direktora Split Parkinga koliko košta parkirno mjesto u Splitu.
– Stariji projekti iznose do 13 tisuća eura, dok noviji, za nadzemna parkirališta, koštaju između 12 i 15 tisuća eura. Parkirno mjesto u garažama, prema našim grubim izračunima, stoji oko 25 tisuća eura – odgovorio je Davor Matošić.
Nakon kraćeg prepucavanja između HDZ-a i gradonačelnika, oporba je najavila podršku ovoj točki, svjesna potrebe Splita za dodatnim parkiralištima.
Mini-bombu, doduše pomalo nedorečenu, bacio je Josip Markotić, nekadašnji Mostov vijećnik, a sada nezavisni.
Zanimalo ga je otkad u Split Parkingu postoji radno mjesto "Koordinator za strateške projekte", je li provedena sistematizacija te zna li gradonačelnik tko bi trebao doći na tu poziciju.
– Imam informaciju tko je to, reći ću vam privatno... – rekao je Markotić.
Gradonačelnik Ivica Puljak odgovorio je da vjeruje kako će se pri zapošljavanju stručnih kadrova u Split Parkingu voditi načelima struke i provoditi javni natječaji.
– Stvarno vjerujem da je tako, iako biste vi, da ste na mom mjestu, sigurno izašli u javnost s imenom osobe koja se treba zaposliti – kratko je replicirao Markotić.
Predsjednik Domazet zaključio je raspravu riječima:
– Pratit ćemo što se događa u Split Parkingu i ostalim gradskim tvrtkama.
Točka dnevnog reda je usvojena, kao i iduća, koja se odnosi na preuzimanje sportskih objekata i drugih nekretnina u društvenom vlasništvu u vlasništvo Grada Splita.