Split Tech City i Vrh komunikacije, uz podršku tvrtke NAIS kao sponzora, organizirali su sinoć u scaleup Officeu Split drugo izdanje besplatne mini PR konferencije Komunikacijska izvrsnoST.
Na konferenciji su održana dva predavanja i jedna panel rasprava. Predavanja su obuhvatila teme brendiranja destinacije kroz proces organizacije događaja i utjecaja umjetne inteligencije na digitalni marketing. Panel rasprava je bila posvećena brendiranju Splita kao mediteranskog tehnološkog huba.
- Konferencija je privukla velik interes pa se u publici tražilo mjesto više, a sudjelovalo je gotovo 90 ljudi - kazala je u ime organizatora Romana Ban, koja je ujedno vodila sinoćnji program.
Na predavanju “Važnost komunikacije za brendiranje destinacije” gošća je bila Morana Periša iz Tvrđave kulture Šibenik koja je zadužena za osmišljavanje i organizaciju kulturnih sadržaja Ustanove koji podrazumijevaju sadržaje na Tvrđavi sv. Mihovila, Tvrđavi Barone, Tvrđavi sv. Ivana i u Kući umjetnosti Arsen. Dotakla se važnosti organiziranja privlačnog programa za brendiranje destinacije, istaknula moć kvalitetne komunikacije prema različitim javnostima u tom procesu, a otkrila je i kako izgleda kreativni proces vezan za organizaciju događaja na Tvrđavi Šibenik.
Ivan Frančešević iz splitske tvrtke SeekandHit održao je predavanje “AI dolazi, bolje se pazi!”, na kojem je govorio o AI-u, marketingu danas i u budućnosti. Otkrio je što i zašto rade Google i Facebook da bi iskoristili mogućnosti AI-a, skrenuo je pažnju na to gdje u marketingu možemo odmah te kako maksimalno iskoristiti AI. Nakon predavanja se povela živa rasprava o aktualnom GhatGPT-u.
U panel raspravi “Može li Split postati mediteranski tech hub?” sudjelovali su Antonija Eremut Erceg (pročelnica Službe za razvoj grada Splita), Alijana Vukšić (direktorica Turističke zajednice Grada Splita), Luka Šipić (Vrh komunikacije), Toni Trivković (Agilo i Split Tech City), a sve je moderirala iskusna Pinija Poljaković (Art Media).
Svi su se složili kako Split ima potencijal ne oslanjati se isključivo na turizam, već postati svojevrsna IT meka Mediterana. Međutim, da bi se došlo do toga, potrebna je intenzivnija međusobna suradnja IT sektora, javne uprave, turizma i inicijativa kao što je Split Tech City, koja već godinama radi na jačanju lokalne tehnološke scene.
Uz glavni dio programa, tri su inicijative mladih dobile priliku predstaviti se publici, tako da su najavljeni socijalni hackathon Hack4Split Studentskog poduzetničkog inkubatora, kampanja Sitnice dostojanstvo znače Udruge za promicanje mentalnog zdravlja Feniks Split i konferencija NEXT za srednjoškolce i studente u organizaciji Split Tech Cityja.
- Stvarno sam oduševljen odazivom i predavanjima. Posebno zahvaljujem Morani iz Tvrđave kulture Šibenik i Ivanu iz SeekandHita. Panel rasprava na kojoj sam sudjelovao će mi isto ostati u lijepom sjećanju jer svatko od nas ima svoj način na koji može doprinijeti razvoju Splita kao tehnološkog grada. Već imamo dogovoren i radni sastanak početkom travnja, tako da me raduje što se i druge organizacije žele uključiti u prìču koju guramo već od 2015. godine - kazao je Toni Trivković, osnivač, predsjednik i volonter Split Tech City-a.
Snimke svih predavanja i panel rasprave s ovogodišnje mini PR konferencije bit će uskoro dostupne na Split Tech City YouTube kanalu.