U cilju edukacije objekata kamping turizma i smještaja u domaćinstvu u Hotelima Medena u Segetu održava se KONFERENCIJA ZA KAMPING TURIZAM I OBITELJSKI SMJEŠTAJ. Organizator konferencije je Turistička zajednica općine Seget, Općina Seget i Magoo studio, u partnerstvu sa Turističkom zajednicom Splitsko – dalmatinske županije.
Datum održavanja radionice 18.3.2022.
Vrijeme i mjesto održavanja: 10.00 – 15.00 sati Seget, konferencijska sala Hotela Medena
Prijave za sudjelovanje na LINKU
Smještaj s mediteranskim predznakom
DA JE SEGET POPULARNA DESTINACIJA ZA KAMP TURIZAM I SMJEŠTAJ U DOMAĆINSTVU govori nam podatak o dva višestruko nagrađivana kamp objekta „Seget“ i „Belvedere“, te visokokategorizirani objekti privatnog i hotelskog smještaja.
Fuzija duge turističke tradicije i neodoljivog šarma malog dalmatinskog mjesta s izvrsnim obiteljskim smještajem i objektima smještaja u kampu, segetska je formula za uspjeh, i razlog zašto mu se ljubitelji boravka u prirodi te čitave obitelji vraćaju iz godine u godinu. Ljubazni segetski domaćini itekako znaju da je smještaj važan segment turističke ponude, i nešto što se kontinuirano usavršava i nadograđuje.
EDUCIRAN KADAR KLJUČ USPJEHA
Turistička zajednica i Općina Seget svijesni su kako je educirani kadar ključ uspjeha u turizmu, te kontinuirano ulažu u edukaciju turističkih djelatnika na području Općine, zato je inicijativa za organizacijom ove radionice krenula baš iz ove male općine.
Teme konferencije:
1.„ Kamping turizam u Splitsko dalmatinskoj županiji“„
- Koliko je kriza pomogla još bržem razvoju i otkrivanju punog potencijala kampinga u Dalmaciji?“
- Održivost kao imperativ
- Očekivanja za sezonu 2022.
2. Politika cijena i održivost smještajne jedinice tijekom sezone
- sezonske cijene i slaganje ponuda
- last minut booking
- izmjene u poslovanju platformi tijekom pandemije
- cjelogodišnji turizam
3. MARKETING U TURIZMU „ Mediji i popularne društvene kulture u službi promocije destinacije i objekta privatnog smještaja“
Marketing i komunikacija turističkog sektora s tržištem naglaskom na obiteljski i kamp turizam
Trendovi u vrijeme pandemije, uspješni primjeri iz prakse
na koji način se promjenilo ponašanje turista i kako na to uspješno odgovoriti
4. Digitalna tranformacija objekta
„Kako korištenjem digitalnih platformi unaprijediti poslovanje objekta“
SEO MARKETING
Google poslovne lokacije: Google lokacija, Google Map, Google street view
Još od otvorenja kampa 20 godine, kontinuirano smo ulagali u poboljšanje naše ponude i cjelokupne kvalitete kampa. Naša postignuća i napori prepoznati su od mnogih relevantnih nacionalnih i međunarodnih udruženja, koja su nam ujedno dodjelila brojne nagrade i priznanja.
Na konferenciji će se predstaviti i pozitivni primjeri iz prakse: Kamp Belvedere, Kamp Stobreč nositelj oznake Eco kamping i Green Valley retreat
Usprkos krizi u Europi očekuje se da će ova godina biti i bolja od prošle i zbog velike kvalitete u kampovima, zbog njihove sve veće popularnosti, i to ne samo u pandemiji, ali i zbog toga što su i dalje posvećeni podizanju kvalitete i održivosti.
Trendovi u kampiranju koje treba uzeti u obzir 2022. godine
U zadnjem desetljeću kvaliteta hrvatskih kampova rasla je najvećom stopom u Europi, a ovo su trendovi koji bi tu kvalitetu mogli podići još i više
Novi trendovi u kamping turizmu nalažu da se pronađu novi načini borbe s globalnom konkurencijom, a upravo je inovativnost jedan od najvažnijih oružja neophodnih za postizanje željenih rezultata. Inovativnošću i stvaranjem novih proizvoda moguće je zadovoljiti potrebe potražnje, proizvesti novu tržišnu nišu i percepciju kvalitete, a jedino pravim poslovnim modelom moguće je osigurati razvoj željenih aktivnosti, povećati produktivnost i generirati dobit.
Upravo se projektom razvoja i otvaranja malih kampova nastoji potaknuti razvoj obiteljskih gospodarstava koja bi pružanjem ugostiteljskih usluga smještaja i ostaloga djelovala razvojno na cijelu regiju, te potaknuti cjelogodišnji turizam.
PRIJAVE NA LINKU
PROGRAM KONFERENCIJE:
10.00– pozdravni govor predstavnika Turističke zajednice Općine Seget i općinskog načelnika
10.15 – Joško Stella, direktor Turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije „Kamp turizam u Splitsko – dalmatinskoj županiji i očekivanja za sezonu 2022.“
10.45- Predstavnik Kamp Udruženja Hrvatske „Politika cijena i održivost smještajne jedinice tijekom sezone“
10.45 – Domagoj Bebić - „ Mediji i popularne društvene kulture u službi promocije destinacije i objekta privatnog smještaja“
12.15 Pauza
12.30 Maja Zlokić – Digitalni marketing i trendovi za sezonu 2022.
13.10 Trendovi u kampingu - Održivi turizam Eco camping, Glamping..
POZITIVNI PRIMJERI IZ PRAKSE (Kamp Belvedere, Kamp Stobreč, Green Valley retreat)
14.00 Denis Orlić, Digitalna tranformacija objekta „ Kako korištenjem digitalnih platformi unaprijediti poslovanje objekta“
Sudjelovanje je besplatno.