Splitski pazar je vrlo živopisno mjesto smješteno u centru grada koje odiše mediteranskom i pomalo razigranom estetikom. Osim samog izgleda, pazar pršti pozitivnom energijom, ali i nesvakidašnjim modnim kombinacijama.
Duh najosebujnijeg pazara u Hrvatskoj dočaran je na popularnom Instagram profilu Harpers pazaar u čijem su fokusu splitske junakinje. Pogađate tko, prodavačice i muškarci s pazara.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Njihove snažne sposobnosti, britki jezik i odvažni modni stil, anonimna vlasnica ovog profila uspela nam je prenijeti. I tako dok neki prate Harper‘s Bazaar, sofisticiran, elegantan i provokativan časopis, domišljata Splićanka je smislila inačicu ovog imena u prilagođenom obliku kako je nazvala Instagram profil.
Tko se krije iza kontroverznog profila? Ostaje tajna…
Splićani, ali sad već mahom i turisti zaludjeli su se atraktivnom stranicom Harpers pazaar koja prikazuje svu raskoš Mediterana, a dosegao je već kultni status, na oduševljenje sugrađana.
Profil na Instagramu broji preko 5000 ljudi, te nas svakodnevno uveseljavala atraktivnim slikama i humorističnim opisima.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Unatoč popularnosti ovog profila, njegova vlasnica je uspjela ostati anonimna, a kako joj je to pošlo za rukom te koji joj je bio motiv, otkrila je u razgovoru za Dalmaciju Danas. A ispričala nam je i zanimljive anegdote koje nećete pronaći na Instagramu…
Pa krenimo upoznati anonimnu vlasnicu kontroverznog profila.
Što vas je motiviralo na kreiranje profila?
- Profil sam otvorila za zabavu. U poplavi savršenih slika na Instagramu želja mi je bila unijeti malo stvarnih, običnih koje su meni puno zanimljiviji i životnije.
„Ovaj profil je dokumentaristički, samo bilježim svijet oko nas“
Odakle ideja za naziv profila?
- Harpers Bazaar je jedan od najpoznatijih modnih časopisa, pa se igra riječi pazar- bazaar nametnula sama.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Kako ste već toliko godina otkad ste pokrenuli profil uspjeli ostati anonimni? Smijemo li znati da li se iza profila krije jedna ili više osoba?
- Nisam željela koristiti taj profil za neku osobnu promociju i nisam nikakav influencer, ovaj profil je dokumentaristički, ja samo bilježim svijet oko nas. Dosta ljudi mi također pošalje svoje fotke, neke od najboljih fotki na profilu su mi poslali drugi, ali to je sve do njihove dobre volje.
Kako izgleda proces postavljanja objava?
- Kao i kod svakog drugog profila, slikam nešto, smislim neki tekst, i to je to.
Malo sam lijena istraživat sve mogućnosti aplikacije pa nisam baš vješta u reelsima, storijima i slično.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Prodavačice s pazara postale zvijezde Instagrama
Kako na to reagiraju ljudi s pazara? Znaju li neki da su zvijezde na Instagramu?
- Na pazaru uvijek ima duha, i većina se voli zezat i ne shvaća ni sebe ni druge previše ozbiljno. Mislim da ih zvjezdani status ne zanima naročito. Ima tu puno vrijednih i dragih i mudrih ljudi i drago mi je s njima proćakulati.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Jeste li imali nekih neugodnih iskustava?
- Možda dva, tri negativna i hejterska komentara ali mislim da je to više pravilo nego iznimka u virtualnom svijetu.
Kada ste pokrenuli stranicu jeste li očekivali ovakav uspjeh, da ćete 5000 pratitelja skupiti?
- Nisam imala nikakva očekivanja, napravila sam to za zabavu, drago mi je da ima ljudi kojima je to zanimljivo.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Uspjeli ste dočarati splitsko najživopisnije mjesto i duh Mediterana. Jesu li to turisti prepoznali preko Instagram profila?
-Turisti su ljudi kao i mi, i stavljati ih sve u jednu kategoriju je nezahvalno i generalizirajuće. Isto tako, raditi nešto samo zbog turista je promašena strategija.
Napravimo mi da nama bude lijepo pa će biti lijepo i turistima.
U protivnom se stvara neka lažna, producirana slika koja nikome nije posebno zanimljiva.
Nemam pojma da li turisti to prate, vide, i da li ih zanima.
Anegdote koje će vas nasmijati
Ispričajte nam vama najzanimljiviju anegdotu s pazara.
- Sad u turističkoj sezoni najsmješnije su mi marketinške prilagodbe kupcima pozivima: “lady, lady, first class fruit”, “figgy figgy”, “try this”, pa onda sebi u bradu, “e, oni bi samo probavali..”, svaka doba godine na Pazaru ima svoje čari.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Već smo od brojnih čitatelja čuli kako im ovaj profil popravi dan. No, koliko je zahtjevno baviti se objavama?
- Ništa nije zahtjevno ni teško ako je rezultat toga da nekom popravim dan! To mi je jako drago čuti!
Naravno da sam nekad manje , nekad više motivirana. Ne zanima me biti rob tog profila i kad vidim nešto šta mi je zanimljivo objavim, ali ne namećem sebi nikakav tempo.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.