Iz istočnog tunela "Omiš" izvirilo je u srijedu popodne prema suprotnom tunelu "Komorjak" 25 od 60 metarske čelične sekcije, dijela budućeg mosta preko Cetine dugog 216 metara. Tako desetogodišnje ruganje Omišana kako su dobili prometno rješenje "iz ničeg u ništa" više nema uporišta.
Most "Cetina" je gredni čelični most temeljen u završecima tunela "Komorjak Sjever" i tunela "Omiš", s najvećim rasponom od 152 metra između 2 oslonca. Vitka konstrukcija mosta zatvorenog čeličnog sanduka promjenjive je visine (2,50 m- 6,50 m), i uklapat će se u okoliš, kažu iz Strabaga, i neće zatvoriti vizuru kanjona Cetine. Čelična konstrukcija proizvedi se u segmentima u talijanskim tvornicama i cestovnim putem transportirana na gradilište. Okrupnjavanje i montaža dijelova mosta izvodi se u tunelima. Završno spajanje izvest će se na visini od 70 metara iznad rijeke Cetine uz upotrebu posebnih visećih skela. Ukupna masa mosta iznosi 1100 tona.
Ova faza zaobilaznice Omiša, košta će Hrvatske ceste 175 milijuna kuna, a čine je izgradnja oba tunela, most i pristupne ceste od Jadranske magistrale do državne ceste DC 70 (Omiš - Naklice - Gata) trebala bi po ugovoru biti gotova do konca rujna 2022. godine.
Dovršeno je 36 metara ovog objekt, a Riječ je o mostu koji definitivno ima jedan od najljepših pogleda u Hrvatskoj.
U nastavku donosimo fotogaleriju.