Promet Split upozorava građane na ponovnu pojavu lažnih oglasa na društvenim mrežama.
Glasnogovornik Prometa Hrvoje Mlikota apelira na građane da budu iznimno oprezni i ne nasjedaju na lažne oglase koji kruže internetom.
“Na društvenim mrežama ponovno se pojavio lažni oglas koji nudi nepostojeće kartice za naše usluge. Ovo je već drugi put u posljednja dva mjeseca da se susrećemo s ovakvom prevarom, što ukazuje na kontinuirane pokušaje zavaravanja naših korisnika", upozorava Mlikota.
“Sve važne informacije i ponude u vezi s našim uslugama dostupne su isključivo na službenim kanalima - našoj web stranici, mobilnoj aplikaciji i društvenim mrežama Prometa Split. Potičemo sve korisnike da nas u slučaju bilo kakve sumnje slobodno kontaktiraju putem naših službenih kanala kako bismo im pružili točne i pouzdane informacije te ih zaštitili od mogućih prevara”, dodaje Mlikota.
Iz Prometa naglašavaju kako su poduzeli sve potrebne korake da prijave ovu prevaru nadležnim institucijama te nastavljaju pratiti situaciju kako bi zaštitili svoje korisnike.
"Podsjećamo, budite oprezni i ne dijelite svoje osobne podatke na neslužbenim stranicama ili s neprovjerenim izvorima. Sigurnost korisnika i povjerenje u naše usluge ostaju naš apsolutni prioritet", kažu iz Prometa.