Količinska prodaja sladoleda u Hrvatskoj tijekom protekle je godine podbacila u odnosu na predlani.
No, sladoledari su taj pad nadoknadili dizanjem cijena, i to u prosjeku za 30-ak posto. Osim toga, cijene zamrznutog povrća veće su za najmanje 30-ak posto, piše Danica.
Najveći regionalni proizvođač sladoleda Ledo značajno je digao cijene sladoleda otkako ih je 2021. godine preuzeo američki div Nomad foods koji je kupio cijeli Fortenovin zamrznuti biznis za 615 milijuna eura: tvrtke Ledo, srpski Frikom, Ledo BiH i neke manje tvrtke.
To mu je u dvije godine, lani i predlani, donijelo rekordnu dobit: ukupno čak 14 milijuna eura. Ledo je lani, tako, ostvario prihode od 179 milijuna eura uz rast od 14 posto, a lanjska neto dobit iznosila je 5,9 milijuna eura (predlani blizu osam milijuna).
Ledo tijekom protekle godine nije zapošljavao te je ostao na ukupno oko 960 radnika. Njihova prosječna neto plaća bila je oko 1740 eura, a to je oko 190 eura manje u prosjeku nego pretprošle godine, navodi se u izvještaju Financijske agencije.