Lidl, jedan od najvećih lanaca diskonta u Njemačkoj, trenutačno se suočava s ozbiljnim optužbama.
Više od 100 milijuna korisnika koristi aplikaciju “Lidl Plus”, no udruge za zaštitu potrošača optužuju tvrtku za kršenje potrošačkih prava, piše Fenix-magazin.
Prema izvješću lista „Lebensmittel Zeitung“, Savezna udruga centara za zaštitu potrošača (Vzbv) uključila je Viši zemaljski sud u Stuttgartu. Optužba glasi: nedovoljno informiranje o korištenju osobnih podataka korisnika aplikacije.
Kritika se odnosi na to da korisnici prilikom registracije i u „Uvjetima korištenja Lidl Plus aplikacije“ nisu dovoljno informirani o načinu na koji se njihovi osobni podaci koriste.
Zamjera se to što se podaci ne koriste samo za personalizirano oglašavanje, već i u svrhu istraživanja tržišta.
Konkretno, Lidlu se stavlja na teret kršenje § 312 Ia njemačkog Građanskog zakonika (BGB) u vezi s člankom 246a Uvodnog zakona uz BGB.
Lidl se zasad ne izjašnjava o pravnim sporovima
Ove zakonske odredbe obvezuju poduzeća da pruže transparentne informacije o ukupnoj cijeni ponuđenih proizvoda ili usluga. Čini se da Lidl te zahtjeve ne ispunjava u dovoljnoj mjeri.
I u prošlosti je Lidl bio na meti kritika zbog problema sa zaštitom podataka i upitnog oglašavanja. Tako je, primjerice, reklama za ekskluzivne popuste u aplikaciji izazvala negodovanje jer nije bio naveden redovni iznos cijene za korisnike bez aplikacije.
Termin rasprave pred Višim zemaljskim sudom u Stuttgartu još nije zakazan. Lidl se dosad nije službeno očitovao o tekućim pravnim postupcima, piše Fenix-magazin.