S pandemijom korona virusa sve je više građana promijenilo navike i počeli su naručivati, ali i prodavati iz udobnosti vlastitog doma. Ipak, koliko god često koristili razne stranice na internetu za kupnju i prodaju željenih artikala, važno je znati kako opasnosti neupitno postoje.
Prije nekoliko dana na portalu Dalmacija Danas mogli ste pročitati iskustvo Splićanina koji je preko 'Njuškala' prodao uređaj koristeći uslugu 'PayProtect'. Kupac je uplatio novac, ali novac još nije uplaćen na račun prodavatelja, u ovom slučaju Splićanina.
- 4. siječnja oglasio sam artikl na prodaju putem 'Njuškala'. Ponudili su mi opciju 'Njuškalo PayProtect'. Dakle, nakon objave oglasa prodavatelj dobiva ponude kupaca i možeš ih potvrditi ili odbiti. Javio mi se jedan gospodin, dogovorili smo cijenu i paket sam mu poslao prateći smjernice 'Njuškala'. Nakon što je kupac zaprimio paket i potvrdio ispravnost artikla, meni su na moj račun kojeg sam ranije poslao 'Njuškalu' trebali biti uplaćeni novci u roku od 48 sati - kazao nam je tada čitatelj.
- Kada nazovem korisničku službu oni se ograđuju da njihov partner ima problema zbog prelaska na euro. Prije nekoliko dana kazali su mi da je problem uklonjen i da su krenule isplate, ali evo ni sada nema novca na mom računu - ispričao nam je ogorčeni čitatelj.
Evo što kažu iz 'Njuškala'
"Njuškalo je uvelo uslugu PayProtect kako bi svojim korisnicima omogućio sigurnu kupovinu ili prodaju, te ih na taj način zaštitio od internet prijevara", stoji u odgovoru internet trgovine 'Njuškalo' na upit portala Dalmacija Danas.
Doznajemo gdje je 'zapelo' s novcem kojeg Splićanin očekuje već dvadesetak dana na svom tekućem računu.
- Usluga funkcionira na način da nakon što kupac i prodavač dogovore cijenu predmeta, kupac uplaćuje novac na prijelazni račun. Kada kupcu dostavna služba dostavi proizvod I kupac potvrdi njegovu ispravnost ili ne uloži pritužbu, 48 sati kasnije kreće proces isplate novca prodavaču - dodaju iz 'Njuškala'.
'Da bismo umanjili nastalu štetu..'
No, Splićanin od 10. siječnja čeka na svoj novac. Ipak, iz internet trgovine kazuju da je razlog kašnjenju prelazak na euro odnosno izmjena u njihovom sustavu.
- Zbog konverzije na euro 01.siječnja 2023. proveli smo izmjene u našem sustavu koja je kod većine korisnika bila uspješna. Kod manjeg broja korisničkih računa došlo je do poteškoće koju u suradnji s partnerom aktivno pokušavamo riješiti. Da bismo umanjili nastalu štetu, Njuškalo će u ponedjeljak direktno uplatiti novac na njihov račun.
Žao nam je što je došlo do poteškoće i ovim putem želimo se još jednom ispričati korisnicima koji su morali čekati na svoju isplatu - zaključili su iz 'Njuškalo' trgovine.
Splićaninu pak ne preostaje ništa drugo nego pričati danas do kraja dana kako bi vidio hoće li se odgovor 'Njuškala' na upit Dalmacije Danas obistiniti.