Saborski zastupnik Mosta Miro Bulj uputio je priopćenje u kojem upozorava na postojeće prometno rješenje na državnoj cesti D1 na kružnom toku u središtu Sinja – spoj Vukovarske i Ulice Domovinskog rata.
Bulj ističe kako kružni tok ima smisla ukoliko osigurava intenzivniju propusnost vozila nego semafori, a ovdje to nije slučaj. Ističe kako ovaj kružni tok blokira promet i ugrožava sigurnost ostalih sudionika, a kao rješenje ponudila ga je uvažena struka u Hrvatskim cestama, da ne kažem politika. Pritom su, kaže, ispustili iz vida činjenicu da je lokacija u neposrednoj blizini triju škola s oko 2.000 učenika i u blizini velikih trgovačkih lanaca, odnosno u zoni najintenzivnijeg pješačkog kretanja u Sinju, prenosi portal ferata. Na sva tri prilaza kružnom toku postavljen je pješački prijelaz a upravo zbog brojnosti pješaka događa se da automobili stoje u kilometarskim kolonama, jednako iz pravca Splita i iz pravca Hrvaca.
"Postojeće rješenje izgleda ne samo nestručno nego kao da onaj tko ga je ponudio uopće nije sudionik u prometu. Drugo što bi moglo biti je potpuna nebriga i uzimanje zdravo za gotovo stanovnika ovoga kraja. A toga je dosta. Zanima me koji su to pokazatelji opravdali ovakvo rješenje i tko će snositi odgovornost ako se dogodi nesreća. Kretanje ovim pravcem u ispunjavanju svakodnevnih obveza svakoga dovodi do samog ruba. Čini mi se da nije suviše teško shvatiti kako pješački prijelaz u kružnom toku ima smisla ako koncentracija pješaka ne utječe bitno na propusnost kružnog toga, a da u središtu mjesta gdje su pored triju škola i dva trgovačka lanca to nema nikakvog smisla. Građani to dobro znaju, a potrudit ćemo se da shvate i odgovorni", kazao je Bulj.
"Problem teško mogu riješiti oni koji su ga stvorili ali ćemo ih građanskim akcijama prisiliti da osiguraju odgovarajuće rješenje i navedu jasne rokove u kojim će ih izvršiti. Dovoljno sam upozoravao Hrvatske ceste i nadležnog ministra Olega Butkovića, ponudio sam i rješenje u vidu izgradnje pješačkog pothodnika, trudio sam se kroz rad saborskih odbora, amandmanima na proračun i na brojne druge načine. Vladajući uz podršku čak i zastupnika iz ovoga kraja to odbijaju. Ali kružni tok s pješačkim prijelazima koji ujedno ugrožava pješake a vozače dovodi do ruba – to može!? Da je bilo volje Prostorno-prometno-građevinsku studiju cestovne mreže na području grada Sinja, koju Hrvatske ceste najavljuju, mogle su uraditi ranije temeljem prijedloga koje sam dao. Zato im ne vjerujem, i smatram da je krajnje vrijeme da svako čekanje prestane. Pozivam struku da se izjasni i molim građane da me podrže", pozvao je Bulj.