Šibenik iz godine u godinu prerasta u sve poželjniju turističku destinaciju. Za razliku od nekih drugih dalmatinskih gradova, gradske uprave su u Krešimirovom gradu na vrijeme shvatile važnost apliciranja na europske fondove, pa su brojni veliki projekti realizirani uz pomoć europskih sredstava. Rezultat svega je turistička renesansa Šibenika.
Turistička zajednica grada Šibenika upravo je promovirala svoj novi logo, točnije oznaku koja bi se koristila uz postojeći logo organizacije. Za izgled oznake zaslužna je Duška Radečić Petrić iz 2FG studija Šibenik.
Šibenik je jedan od rijetkih manjih gradova na svijetu koji ima dva spomenika pod zaštitom UNESCO-a, Turistička zajednica i autorica željeli su vizualno istaknuti to kulturno bogatstvo i specifičnost po kojem je Krešimirov grad jedinstven u svijetu.
Šibenik je lijep u svakom dijelu godine, a u to se možete uvjeriti u atraktivnoj fotogaleriji mladog šibenskog fotografa Krešimira Bilušića. Neke od ovih fotografija objavljene su na popularnoj Instagram stranici "Croatia full of life" gdje su dobile na tisuće lajkova i pozitivnih kometara iz Hrvatske i svijeta.